شناسهٔ خبر: 25211374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:

جوانان برتراستان در حوزه‌های مختلف معرفی می‌شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از معرفی جوانان برتر استان در حوزه های مختلف همزمان با برگزاری هفته جوان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از فارس،علی رضایی اظهارداشت:  تلاش برای انجام هر تحول و اقدام جدید را دارای سختی های دانست و گفت: عزم وزارت ورزش و جوانان برای تبیین جایگاه جوانان در عرصه های مختلف جزم است.
 وی با بیان اینکه در اجرای برنامه های هفته جوان امسال ۱۴ دستگاه اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه شیراز، بنیاد نخبگان استان، اداره کل امور عشایر، شهرداری‌ها، هلال احمر استان، سازمان زندان‌ها، صدا و سیما، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات استان، انجمن خیرین استان و بهزیستی به صورت مستقیم درگیر خواهند بود افزود: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان اصلی‌ترین متولی جوانان، این دستگاه‌ها را در اجرای برنامه های خود یاری خواهد داد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برنامه ریزی جهت انجام ده‌ها برنامه مشترک با دستگاههای مذکور توسط اداره کل ورزش و جوانان در هفته جوان خبر داد و گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، خودباوری و کسب و امید در نسل جوان از جمله اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.
رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان استان درادامه از غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم ایثارگران به عنوان اولین برنامه هفته جوان یاد کرد و افزود: برنامه‌های هفته جوان با غبارروبی از گلزار شهدا در عصر روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه رسما آغاز می‌شود.
وی برگزاری کرسی آزاد اندیشی جوانان در دانشگاه علوم پزشکی با موضوعاتی نظیر مشارکت اجتماعی ازدواج و سلامت، برگزاری نشست گفتمان بین نسلی با حضور استاندار فارس و سه چهره برتر و پیشکسوت در علم و فرهنگ و هنر و سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری جشنواره بزرگ رویداد جوانی نشاط و امید، برگزاری مراسم گلریزان برای کمک به جوانان در حبس و برگزاری جشن بزرگ ویژه جوانان در بوستان آزادی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جوان عنوان کرد و افزود: اولین روز از هفته جوان همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان جوان ایرانی امیدواری و آینده سازی نامگذاری شده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تاکید کرد: جوان ایرانی اقتدار و عشق به وطن، جوان ایرانی مهارت گرایی، کارآفرینی و اشتغال، جوان ایرانی معنویت و انتظار، جوان ایرانی، خانواده و محیط زیست و جوان ایرانی سلامت و ورزش و نشاط اجتماعی عناوین نامگذاری شده  دیگر روزهای هفته جوان هستند که برای آنها برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

نظر شما