شناسهٔ خبر: 25211365 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شیراز| برگزیدگان نخستین جشنواره دانش‌آموزی عکس «درنا» معرفی شدند

R41382/P4001/S6,61/CT1

نخستین جشنواره استانی عکس درنا ویژه دانش‌آموزان و معلمان پایه یازدهم با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نخستین جشنواره استانی عکس درنا ویژه دانش‌آموزان و معلمان پایه یازدهم با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. 800 نفر در این جشنواره شرکت کردند و 4 هزار اثر مورد داوری قرار گرفت.

بر این اساس در بخش دانش‌آموزی آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیست شهری و صنایع 25 نفر برگزیده شدند که فاطمه غلامی، هانیه شجاعیان و الهه کشاورزی به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در بخش دانش‌آموزی بخش جاذبه‌های گردشگری، چشم‌اندازهای طبیعی و حیات وحش نیز 15 نفر برگزیده شدند که زبیده محمودی، مژده سقایی لاری و جواد زارعی کردشولی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند. 

در بخش معلمان و هنرآموزان آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیست شهری و صنایع 7 نفر برگزیده شدند که حسین محبی، عبدالله صادقیان و لیلازبردست اول تا سوم شدند و در بخش جاذبه‌های گردشگری، چشم‌اندازهای طبیعی و حیات وحش 5 نفر برگزیده شدند که محمودرضا پولادی، هادی کریمی و مریم سعید رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

جواد آرمان دبیر علمی جشنواره عکس درنا نیز پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفته است « این جشنواره ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم با موضوع محیط زیست و فرهنگ‌سازی برای حفاظت از آن است و بیش از 800 نفر در این جشنواره شرکت کردند و حدود 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است». 

وی درباره علت برگزاری این جشنواره افزود: امسال کتاب «‌انسان و محیط زیست» در پایه یازدهم تدریس شد و در واقع این جشنواره به انگیزه بیشتر برای مطالعه این کتاب کمک می‌کند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما