شناسهٔ خبر: 25211352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کونگ فو کردستان، موفق ترین رشته ورزشی کشور+گزارش

کونگ فو استان کردستان یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در سطح کشور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، امروز آیین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان کونگ فو استان کردستان در سالن همایش‌های مجتمع فجر سنندج برگزار شد. کونگ فو کردستان، موفق ترین رشته ی ورزشی کشور
عزت الله ابراهیمی دبیر کل هیئت کونگ فو کشور در این مراسم با اشاره به اینکه استان کردستان در ۴سال متوالی هر ساله مقام اول تا سوم کشوری را در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان به خود اختصاص داده گفت: کونگ فو استان کردستان بسیار مستعد و دارای پتانسیل‌های خوبی در حوزه تیم ملی بوده به گونه‌ای که هر ساله نماینده‌ای برای شرکت در مسابقات آسیایی و بین المللی داشته است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: کونگ فو کردستان بسیار هدفمند، با مدیریت و برنامه ریزی اصولی، در حال فعالیت است که در این زمینه، مدال‌های رنگی خوبی را برای کشور به ارمغان آوردند.
فرهاد میمنت آبادی رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان نیز در این مراسم گفت: ۳۲۰نفر ورزشکار پیشکسوت، داور و قهرمانان کونگ فو، مورد تجلیل قرار گرفتند که همگی از نام آوران این رشته در کردستان و کشور بودند.
میمنت آبادی با اشاره به ۵ هزار ورزشکار کردستانی که در این رشته فعالیت می‌کنند گفت: این تعداد در ۱۱ شهرستان استان ساماندهی شده اند که ۱۶۸مربی و داور مدیریت و ساماندهی ۸۷باشگاه فعال در کردستان را بر عهده دارند.
میمنت آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ورزشکاران این رشته ۱۵۸مدال رنگارنگ در کشور و ۳۷مدال در سطح بین المللی و آسیایی برای کردستان به ارمغان آوردند .
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2137305" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2112664/2137305?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما