شناسهٔ خبر: 25211000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی ابعاد وجودی حضرت صاحب الزمان (عج) رسالت بنیاد مهدویت

خبرگزاری صداوسیما

شناساندن و معرفی ابعاد وجودی حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از رسالتهای مهم بنیاد مهدویت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان در نشستی با معرفی ابعاد وجودی حضرت صاحب الزمان (عج) رسالت بنیاد مهدویتاعضاء بنیاد مهدویت استان با اشاره به مسئله مهدویت و انتظار گفت: اگر شناخت نسبت به امام زمان (عج) در جامعه گسترش و توسعه یابد بسیاری از مفاسد، آلودگیها، کفر و تبعیض ها در آن برچیده و رخت برمی بندد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با تاکید بر شناخت شخصیت، دوران غیبت، چگونگی ظهور و حکومت حضرت صاحب الزمان عج افزود: اگر ابعاد وجودی آن حضرت به خوبی شناسانده و شناخته شود موجب امید، دلگرمی و در پی آن زمینه را برای ظهور او آماده کرده ایم.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به القاء شبهات، بدعت ها و انحرافات توسط رسانه ها و فضای مجازی معاند و بیگانگان برای جدایی مردم بویژه نسل جوان از مسئله امامت و ولایت و ظهور مهدی موعود گفت: یادآوری عطش ذاتی جامعه به امامت یکی دیگر از رسالت های این بنیاد است و تا وقتی این احساس عطش در افراد نباشد حرکت و پیشرفتی صورت نخواهد گرفت و باید معرفت و شناخت را نسبت به مهدویت توسعه داد تا جوانان با حقیقت مهدویت آشنا شوند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تشکیل و راه اندازی بنیاد مهدویت در استان و انجام برخی اقدامات از آنان خواست تا بیش از پیش نسبت به ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تلاش کنند.
حجه الاسلام موسوی اعظم مسئول بنیاد مهدویت استان هم گزارشی از فعالیت های این بنیاد را ارائه کرد و گفت: برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان، مسابقه عکس انتظار، نقاشی، حضور مربیان این بنیاد در مدارس و برگزاری جشن اعیاد نیمه شعبان از مهمترین برنامه های پیش روی این بنیاد در استان است.

نظر شما