شناسهٔ خبر: 25210506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برای معرفی تبریز خودمان باید دست به کار شویم توجه ویژه دولت به مشکلات آذربایجان شرقی

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه افتتاح رسمی رویداد بزرگ فرهنگی تبریز۲۰۱۸ گفت: تبریز شایستگی انتخاب برای این رویداد بین

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه افتتاح رسمی رویداد بزرگ فرهنگی تبریز۲۰۱۸ گفت: تبریز شایستگی انتخاب برای این رویداد بین المللی و حتی رویدادهای مهم تر از این را دارد اما معتقدم درخصوص افتتاح و انجام آمادگی های لازم برای این رویداد اقدامات بهتری می توانست انجام شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به جای چشم دوختن به دیگران با ایمان و اعتماد به خود برای انجام کارهایمان تلاش کنیم در این مدت که موضوع تبریز ۲۰۱۸ مطرح شد و مسئولان استانی برای تشکیل جلسات با مدیران و وزیران به پایتخت آمدند به این نتیجه رسیدم که تا زمانیکه ما خود به فکر خودمان و رویدادهایمان نباشیم فرد دیگری احساس مسئولیت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر قرار است تبریز۲۰۱۸، تبریز را در سطح جهانی معرفی کند ما باید خودمان دست به کار شده و برخی از کمبودها در بعضی از حوزه ها را رفع کنیم و منتظر کمک سایر افراد نمانیم.

پزشکیان درخصوص عملکرد دولت دوازدهم درمورد عملی کردن وعده ها و پروژه ها در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: عملکرد این دولت نسبت به دولت های پیشین بهتر بوده است چراکه ما در شرف افتتاح راه آهن و قطارمان هستیم و درخصوص نجات دریاچه ارومیه نیز تلاش هایی صورت گرفته است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز هزینه پروژه های استان شده است در صورتی که در دوران هشت ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد حتی حدود ۲میلیارد نیز اعتبار اختصاص نیافت، قطعا رقم اعتبارات هزینه شده و توجهی که دو دولت نسبت به مشکلات آذربایجان شرقی داشته اند، قابل قیاس نیست.

وی افزود: به این خاطر به نظر من عملکرد دولت با وجود تغییر وضعیت بیمارستان ها، دانشگاه های استان، دریاچه ارومیه و بزرگراه های آذربایجان شرقی مثبت و قابل تقدیر بوده است.

46

انتهای پیام

نظر شما