شناسهٔ خبر: 25210027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهدی تاج:

دنبال اجرایی کردن توصیه اینفانتینو در مورد بانوان هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد این فدراسیون به دنبال اجرایی کردن توصیه ای است که رئیس فیفا در سفر به تهران داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم رونمایی از حامی تیم ملی فوتسال بانوان  بعدازظهر امروز با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، علی کفاشیان و برخی مسئولان دیگر در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد. 

در ابتدای این نشست محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایط خاص لیگ بانوان، کمیته بازاریابی تلاش دارد تا از مشارکت شرکت های علاقه مند برای اسپانسری در این زمینه دعوت و با آنها همکاری کنیم. تیم ملی فوتسال زنان در روز دهم اردیبهشت ماه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند می شود. 

در ادامه این مراسم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از حرکات درستی که باید انجام دهیم، حمایت جدی از فوتسال است؛ ما در جام جهانی سوم شدیم و در رنکینگ جهانی ششم هستیم و باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. 

وی افزود: برای حفظ موفقیت های بانوان باید در رده هر رده سنی کار جدی صورت گیرد و کارخانه بازیکن سازی ما همینطور فعالیت کند. یکی از توصیه های «اینفانتینو» رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) توسعه فوتبال و فوتسال زنان بود که به دنبال اجرای آن هستیم. 

رییس فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم تیم بانوان در تایلند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در ادامه این مراسم علی کفاشیان، نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال آسیا بیان کرد: تیم بانوان در اولین دوره اعزام خود به مسابقات آسیابی قهرمان شد و امروز باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. پیش از این تصور می شد که زنان در ایران ورزش نمی کنند یا فعال نیستند، اما آنها کار بزرگ فرهنگی را در جهان اسلام انجام دادند که خیلی بیشتر از مدال آنها ارزش داشت. براساس برآورد ای اف سی بیش از ٨٥٠ میلیون نفر دیدارهای تیم ملی فوتسال را در جهان دیدند.

نظر شما