شناسهٔ خبر: 25209751 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جشن‌های مردمی مهدویت با هدف آگاهی‌بخشی برگزار شوند/ كاركرد هیئات مذهبی منحصر به محرم و صفر نیست

گروه اجتماعی ـ كارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فسا تأكید كرد كه جشن‌های مردمی مهدویت باید از روی عقلانیت و با هدف آگاهی‌بخشی به مردم برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، غلامحسین عاطفت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فسا امروز، 5 اردیبهشت‌ماه گفت: جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع بررسی جشن میلاد امام زمان(عج) و دهه مهدویت در دفتر مصلی نماز جمعه با حضور اعضا و نهادهای فرهنگی برگزار شد.
وی یادآور شد: هدف و کارکرد ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در سراسر کشورمقابله با آسیب‌ها و انحرافات وارده به اعیاد مذهبی و ملی است.
عاطفت با تأكید بر اینكه باید با برنامه‌ریزی طوری عمل کرد تا مانع از انجام فعالیت فرصت‌طلبان در اعیاد شد، گفت: جشن‌های مردمی مهدویت باید از روی عقلانیت و با هدف آگاهی‌بخشی به مردم برگزار شود.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فسا در پایان گفت: کارکرد هیئات مذهبی منحصر به ماه محرم و صفر نیست و هیئات باید در طول سال در برنامه‌ها مورد نیاز جامعه حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.
یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه اعضای ستاد پیشنهادات خود را در خصوص جشن میلاد امام زمان(عج) و برنامه‌های دهه مهدویت ارائه دادند.
انتهای پيام

نظر شما