شناسهٔ خبر: 25209535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی:

نقد موثر و سازنده رسانه‌ها کمک زیادی به رشد تئاتر کرده است

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی گفت: رسانه‌ها با نقد موثر و سازنده کمک زیادی به رشد تئاتر و رفع مشکلات این عرصه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرگزاری موج و به نقل از ستاد جشنواره جیگی جیگی، عبیر معتوق، اظهار داشت: اولین باری است که در ایران و مشهد حاضر هستم و از این حضور بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: من در بخش فرهنگی سایت صوت لبنان الاغترابی فعالیت دارم و این سایت در سه کشور لبنان، تونس و ساحل عاج شعبه دارد.

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی با اشاره به اینکه قبل از حضور در مشهد این حدس را داشتم که به شهری خاص سفر می‌کنم، خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی فرصت این حضور را فراهم کرد و در این سفر و ماموریت کاری در تلاش هستم که بهترین انعکاس را در معرفی این شخصیت بزرگ داشته باشم.

معتوق تصریح کرد: با تئاتر ایران آشنایی خاصی نداشتم، اما با موسیقی و سریال ایرانی آشنایی خوبی دارم و نمونه شاخص آثار ایرانی سریال یوسف پیامبر بود.

وی تاکید کرد: لبنان هنرمندان خوبی در زمینه تئاتر دارد که بخش عمده‌ای از آنها خانم‌ها هستند و در نمایش‌های مدرن و دراماتیک ایفای نقش می‌کنند و برخی آثار به‌صورت ۱۰۰ درصد زنانه بوده است و در برخی دیگر از آثار نیز ایفای نقش مشترک را دارند.

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی با اشاره به نقش سازنده رسانه‌ها در رشد و توسعه هنر، گفت: رسانه‌ها با نقد موثر و سازنده کمک زیادی به رشد تاتر و رفع مشکلات این عرصه می‌کنند و با نقد تاترها گام‌های مثبتی در مسیر رشد این هنر برداشتیم.

نظر شما