شناسهٔ خبر: 25209432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

قول عاشقانه‌ای که شهید مدافع حرم از همسرش گرفت+ فیلم

همسر شهید مرتضی حسین‌پور از فرماندهان مدافع حرم از عاشقانه‌ها و قول ویژه‌ای که به همسرش داده بود می‎گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مرتضی حسین پور شلمانی معروف به (حسین قمی) از شهدای مدافع حرمی که حماسه ساز شد. شهید حسین پور متولد 1364 بود که در سال 83 وارد سپاه و در سال 92 با شروع جنگ و ورود داعش، به سوریه اعزام شد و در همان سال فرماندهی تعدادی از عملیات ضد نیروهای تکفیری را بر عهده داشت. این پاسدار رشید، رزمنده‌هایی چون شهید حججی را تربیت و به خط مقدم فرستاد و از قضا در همان عملیاتی که شهید حججی به اسارت گروه‌های تروریستی در آمد به شهادت رسید.

بزرگترین آرزوی این شهید وارسته پوشیدن لباس جهاد و پاسداری از کوچه‌های مدینه بود. ویدئوی زیر بخشی از خاطرات و درددل‌های همسر شهید مرتضی حسین پور درباره این فرمانده دلیر است. او از بدرقه‌های عاشقانه و چشم انتظاری‌هایش می‌گوید. از قولی که به همسرش می‌دهد. حرف‌هایی دردناک اما دلبرانه که تنها از یک دل عاشق برمی‌آید. اینکه شهدای غیور مدافع حرم  سنگ تمام گذاشتند در دفاع از بی بی دو عالم اسوه صبر و استقامت، جای هیچ بحث و تردیدی نیست اما از حق نگذریم فداکاری هایی که همسران این شهدا از خود نشان دادند براستی روح بزرگی می‌طلبد. ادامه دادن این مسیر دشوار و طولانی آن هم بدون همسر و همراه زندگی کار ساده‌ای نیست.

تماشای این صحنه‌ها و رشادت مجاهدان واقعی این نبرد، برای بار دیگر یادمان می‌آورد که چقدر مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایشان هستیم، به‌ ویژه وقتی که بدانیم فرزند این شهید مدافع حرم بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد.

عاشقانه‌های همسر این شهید بزرگوار را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://defapress.ir/fa/news/play/embed/288525/424047?width=400&height=300"></script></div>

منبع: صدا و سیما

نظر شما