شناسهٔ خبر: 25209406 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت هفته جوان؛

نشست هم‌اندیشی جوانان با معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود

نشست هم اندیشی روسای مجامع سازمانهای مردم نهاد استانها و جوانان احزاب با معاون اول رئیس جمهور شنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با روزجوان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان با بیان این خبر افزود: به منظور برقراری تعامل دوسویه و گفتگوی جوانان با دولت مردان همزمان با فرا رسیدن روز جوان معاونت ساماندهی امور جوانان نشست هم اندیشی روسای مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان استانها و جوانان احزاب را با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار می کند.

دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در ادامه با تاکید به ضرورت تقویت مشارکت اجتماعی جوانان تصریح کرد: جوانان بزرگترین و با ارزش ترین ثروت ملی کشور هستند و فراهم ساختن زمینه مشارکت اجتماعی آنان علاوه بر ایجاد نشاط در بین جوانان ، سرمایه اجتماعی نظام را نیز ارتقا می دهد . از اینرو مشارکت اجتماعی جوانان از اولویت های برنامه ای معاونت ساماندهی امور جوانان است.

تندگویان در ادامه به بیان جزئیات این نشست پرداخت و گفت: در این نشست ۸ نفر از جوانان به نمایندگی از تشکلهای جوانان به بیان دغدغه ها و مطالبات جوانان می پردازند و معاون اول رئیس جمهور نیز شنونده دغدغه های جوانان خواهد بود.

نظر شما