شناسهٔ خبر: 25207898 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رازهای هولناک شکنجه گاه پدر و نامادری کودکان ماهشهری+تصاویر

کودکان ماهشهری که مدت ها در خانه پدری از سوی پدر و نامادری اش هدف آزار و شکنجه های وحشیانه قرار می گرفتند حتی ساده ترین غذاها را نیز نمی شناختند و در مدت کوتاه عمرشان تنها کابوس چکش و انبر داغ همسر سوم پدرشان روزگار می گذراندند...

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /انتشار خبر این کودک آزاری وحشیانه و گفت و گو با کودکان آسیب دیده ماهشهری موجی از خشونت را در میان مردم به پا کرد و بسیاری با مهربانی برای کمک پا پیش گذاشتند.

  فاطمه دانشور، عضو سابق شورای شهر تهران گفت: نامادری این کودکان با چسب حراراتی دهان فرزند انش را می‌چسباند. یک تکه از لب کودک جدا شده و کودکان می گویند وقتی نامادری عصبانی می‌شد با چکش دندان بچه‌ها را می‌شکست و اگر فرش را کثیف می‌شستند ناخن هایم را می‌کشید. فاطمه ۱۲ ساله،‌ ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله توسط نامادری مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند. پدر این بچه‌ها از همسر اولش با یک فرزند جدا و بار دیگر ازدواج می‌کند و حاصل ازدواج دوم ۲ فرزند می‌شود. همسر دوم فوت و وی بلافاصله با یک خانم ۲۲ ساله ازدواج می‌کند. این نامادری هم صاحب دو فرزند می‌شود.

عضو سابق شورای شهر با بیان اینکه از فروردین ماه امسال نامادری آزار و اذیت این کودکان را افزایش داده است، گفت: او این بچه‌ها را در انباری نگه می‌داشته و به شدت آن‌ها را شکنجه می‌داده است. این بچه‌ها مدرسه نرفتند و حتی نمی‌دانند تلویزیون چیست و وقتی برای آن‌ها برنج آوردند نمی‌دانستند چگونه آن را بخورند.

مدیرعامل مؤسسه مهرآفرین با بیان اینکه نامادری با چسب حرارتی لب فاطمه را چسبانده بود و با چکش دندان‌هایش را شکسته است، گفت: تمام پوست این بچه با چسب حرارتی سوزانده شده و حتی بخش‌هایی از سر بچه دچار کچلی شده است. نامادری فاطمه را بیش از بقیه مورد آزار و اذیت قرار می‌داده و حتی یک تکه گوشت لب بچه نیز کنده شده است. او دختر بزرگ همسرش را مجبور به شستن فرش می‌کرده و بعد به او گیر می‌داده است. سرانجام به خاطر اینکه دختر ۱۲ ساله فرش را کثیف شسته ناخن‌هایش را کشیده است.

دانشور گفت: نامادری بچه‌ها را در زیرزمین ‌انداخته آن‌ها را بسته و گفته اگر فریاد بزنید بیشتر کتکتان می‌زنم و آنها هم از ترسشان صدایشان در نمی‌آمد. حتی نامادری چکشی در انباری گذاشته بود و با آن بچه‌ها را تهدید می‌کرد وقتی میهمان به خانه‌شان می‌آمد به بچه‌ها می‌گفت: حق ندارید صدایتان در بیاید.

عضو سابق شورای شهر گفت: این بچه‌ها دو عموی خوب دارند که وضع مالی مناسبی هم دارند، اما با پدر این بچه‌ها به دلیل ازدواج سومش قطع رابطه کرده بودند.

وی افزود: این بچه‌ها با عموهایشان در یک کوچه زندگی می‌کنند، یک روز که نامادری بچه‌ها را دست بسته در حیاط می‌زده زن‌عموی آن‌ها از پشت‌بام به صورت اتفاقی این صحنه را می‌بیند و بقیه را مطلع می‌کند.

دانشور با تأکید بر این موضوع که این بچه‌ها دچار سوتغذیه شدند و به لحاظ روانی مشکل دارند، گفت: جالب است که نامادری این بچه‌ها با قید وثیقه آزاد شده و دو بچه‌اش را با خود برده وقتی مددکار ما تحقیق کرد تا بداند سرنوشت آن دو بچه چه شده است و همسایه‌ها گفتند این خانواده شر هستند و تعادل روانی ندارند در حال حاضر وضعیت آن دو بچه نگران‌کننده است. نامادری به این بچه‌ها فقط نان و آب می‌داده است.

به گفته وی پدر بچه‌ها به زندان رفته و همه تقصیرها را به گردن گرفته است. به ازای هر کودک‌آزاری آشکار ۲۰ کودک‌آزاری پنهان وجود دارد و نمی‌دانم چرا تاکنون مجلس لایحه حمایت از کودکان را معلق نگه داشته و به آن رسیدگی نمی‌کند.

---
---

 

---

نظر شما