شناسهٔ خبر: 25207240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر بهداشت خبر داد:

افتتاح ۷۶۴ پروژه بهداشت و درمان در کشور

شهرکرد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازافتتاح ۷۶۴ پروژه بهداشت و درمان در چهار استان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به افتتاح ۷۶۴ پروژه بهداشت و درمان در چهار استان کشور، اظهار داشت: این پروژه ها به مناسبت هفته سلامت در سطح چهار استان البرز، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و فارس افتتاح می شود.

وی بیان کرد: این پروژه ها در بخش های توسعه بیمارستان ها از جمله بخش های اورژانس، آی سی یو، بخش آم آر ای و... است.

وی تاکید کرد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی نیز  یکی از پروژه هایی است که در هفته سلامت در کشور افتتاح می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها شاهد ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در این چهار استان کشور هستیم، بیان کرد: افزایش کیفیت خدمات درمانی، افزایش رضایت بیماران و کاهش هزینه های درمانی از مهمترین اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 افتتاح 22 پروژه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمات بهداشت و درمان به همت دولت یازدهم و دوازدهم در سطح استان ارتقا یافته است.

ارسلان خالدی فر با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین طرح های حوزه بهداشت و درمان بوده است، بیان کرد: هزینه های مردم در طرح تحول نظام سلامت در این استان کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: در هفته سلامت ۲۲ پروژه بهداشت و درمان در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

وی بیان کرد: این پروژه ها با اعتبار هشت میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: این پروژه ها در بخش های توسعه پایگاه های اورژانس، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، خانه پزشک و... است.

نظر شما