شناسهٔ خبر: 25205212 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار اشتری:

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحمدالله زحمات و فعالیت های فرماندهی انتظامی استان مطلوب بوده که سطح رضایتمندی مردم گواه این موضوع است. در ارزیابی از عملکرد ناجا خوشبختانه در اکثر شاخص ها شاهد ارتقاء بوده ایم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ناجا در سال 97 مبارزه و مقابله با ورود مواد مخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می تواند در کنار هوشیاری همکاران به ویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

 اشتری با اشاره به این که ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می دهد، تاکید کرد: در سال 96 حدود 750 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که نسبت به سال 95 بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: البته ما به این مقدار کفایت نمی کنیم و باید بتوانیم آنچنان مبارزه کنیم که هرگز موادمخدر به دست فرزندان عزیز این سرزمین نرسد.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی یکی از دغدغه های اصلی مردم را خرده فروشان موادمخدر دانست و  گفت: اقدامات خوبی در راستای شناسایی این افراد صورت گرفته و ان شاءالله با تدابیری که مقامات قضائی در این راستا اتخاذ می کنند بتوانیم به این مبارزه سرعت بخشیده و  مانع ورود موادمخدر به کشور شویم.

اشتری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در یزد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نیروی انتظامی سال گذشته با توجه به مناسبت های پیش رو و حوادث رخ داده با لطف خداوند وظایف محوله را به خوبی در سراسر کشور انجام داد به طوری که ارزیابی پلیس نسبت به سال 95 در همه ابعاد ارتقاء پیدا کرده است.

وی به اقدامات مطلوب پلیس در مناسبت های مختلف از جمله انتخابات، اربعین و 22 بهمن اشاره و بیان کرد: همه اقدامات در کمال امنیت و آرامش انجام شد.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته، گفت: با کمک خداوند، هوشیاری مردم و تلاش پلیس، این حوادث با کمترین خسارت و با اقتدار توأم با هوشمندی پایان یافت البته ناجا در انجام وظیفه خود از هیچ فداکاری دریغ نکرد و اعمال پلیس در این رابطه وزین و مقتدرانه بود.

 سردار اشتری با اشاره به اقدامات مطلوب پلیس در ایام نوروز امسال، افزود: در سال جاری آمادگی داریم بیشتر از گذشته برای امنیت و آرامش مردم در خدمت آنها باشیم .

آسایش و آرامش مردم در گرو حضور پلیس در جامعه است

وی ادامه داد: آسایش و آرامش مردم در گروی حضور پلیس در جامعه است و سعی داریم با برنامه ریزی و اقتدار، اهداف خود را به پیش ببریم.

فرمانده ناجا با اشاره به کارنامه بسیار خوب استان یزد در سطح کشور، افزود: این موضوع با هدایت و هماهنگی دستگاه های امنیتی، استاندار و در رأس آنها رهنمودهای حضرتعالی موثر بوده است.

در اجرای مأموریت ها به واسطه "فضاسازی ها" و "هوچی گری ها " کوتاه نمی آییم

اشتری شب گذشته نیز در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه طرح های امنیت اخلاقی پلیس به جد دنبال می شود، گفت : در اجرای مأموریت ها به واسطه "فضاسازی ها" و "هوچی گری ها" کوتاه نمی آییم.

وی با تأکید بر لزوم تداوم طرح های امنیت اخلاقی، اظهارداشت: پلیس حافظ و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب است، هر جا که ارزش های نظام و انقلاب به خطر بیفتد برای صیانت از این ارزش ها آماده هستیم و حتی اگر مورد هجمه واقع شویم، کوتاه نمی آییم.

فرمانده ناجا یادآور شد: در اجرای ماموریت ها همواره بر " آموزش نیروها" و " استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان" تاکید داریم و از نیروهایی که بر مبنای وظایف قانونی ایفای نقش می کنند حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود هستیم و فارغ از مصلحت اندیشی های جناحی عمل می کنیم، تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت اخلاقی را با قوت دنبال می کنیم  و باید این طرح ها؛ با برنامه، مستمر، مقتدرانه و هوشمندانه اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در اجرای مأموریت ها به واسطه " فضاسازی ها " و "هوچی گری ها" نه تنها کوتاه نمی آییم بلکه برای ادامه مسیر "مصمم تر" خواهیم بود.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است.

نظر شما