شناسهٔ خبر: 25204444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

میرزایی نیکو: نتایج نشست سران قوا به صورت کاربردی روشن و تبیین شود

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مسئولان باید عزم جدی در مبارزه با فساد و قاچاق داشته باشند چرا که اعتماد مردم بخصوص جوانان سلب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، قاسم میرزایی نیکو در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و روز جوان بیان کرد:‌ روز کارگران را به همه کارگران تبریک می‌گویم اما درد را از هر طرف بخوانیم درد است، کارگر امروز خسته است و درد دارد.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: جلسه نشست سران قوا برگزار شد و از همه مسئولان نظام می‌خواهم که نتایج جلسه را به صورت کاربردی روشن و تبیین کنند و نتایج آن را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند. مسئولان باید عزم جدی در مبارزه با مهمترین معضل یعنی برخورد با فساد، قاچاق و رانت داشته باشند. چرا که اعتماد مردم بخصوص جوانان سلب شده و این امر موجب دلزدگی آنان می‌شود.

وی در ادامه با درخواست از وزرای کشور، دادگستری و اطلاعات بیان کرد: اجازه ندهید که با  نخبگان  و کسانی که دغدغه توسعه سیاسی و اجتماعی در کشور دارند و همه سران اصلاحات که بر این امر تاکید دارند برخورد نامناسب شود.

میرزایی نیکو ادامه داد: سرمای بی سابقه در ۵۰ سال گذشته به تمام باغات دماوند و فیروزکوه خسارات جبران ناپذیری وارد کرده است و تولیدات بیش از ۲۵۰ هزار تن سیب و محصولات دیگر را صد در صد از بین برده است و بیش از ۴۰۰ میلیارد خسارت به مردم و کشاورزان زده است. ضمن تشکر از وزیر کشاورزی که برای ارزیابی خسارت تیمی به منطقه اعزام کردند باید بگویم که آقای حجتی باید اقدام عملی شود. ما طرحی را با ۱۷۰ امضاء تهیه کردیم تا مبلغی را برای جبران خسارت اختصاص داده شود.

وی در پایان گفت: ضمن تشکر از تلاش و دستور سریع وزیر  بهداشت و درمان، اما متاسفانه هنوز بیمارستان امام خمینی فیروزکوه و حضرت فاطمه دماوند منتظر اقدامات عملی شما است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما