شناسهٔ خبر: 25204333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ارائه‌ی تازه‌های تولید ICT ایرانی در مجامع معتبر داخلی و بین المللی؛ نمایشگاه ITU TELECOM WORLD 2018 دوربان آفریقای جنوبی؛

دکتر رادفر؛ رشد 30 درصدی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی وزارت ارتباطات

مشاور وزیر ارتباطات در امور بانوان، گفت: وقتی از توانمندسازی، کار و قدرت زنان صحبت می شود یکی از شاخص ها، قدرت مالی و اقتصادی است و اگر خانم ها قدرت مالی و اقتصادی کافی نداشته باشند قدرت چانه زنی کمتری هم خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سودابه رادفر، در مراسم روز جهانی دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زنان در پست های مدیریتی وزارت ارتباطات خوب است، گفت: در پست های مدیریتی وزارت ارتباطات برای بانوان، 30 درصد رشد کمی داشته ایم و در حوزه‌ی رشد کیفی هم می توان به ارتقاء مدیریت بانوان در سطح مدیریت ارشد اشاره کرد.

وی گفت: وقتی از توانمندسازی، کار و قدرت زنان صحبت می شود یکی از شاخص ها، قدرت مالی و اقتصادی است و اگر خانم ها قدرت مالی و اقتصادی کافی نداشته باشند قدرت چانه زنی کمتری هم خواهند داشت.

وی افزود: هر زمان که در وزارت ارتباطات خواستار این شده ایم که معاون وزیر یا مدیرکل از بین بانوان انتخاب شود اولین صحبتی که می شود این است که در بخش خصوصی چند درصد بانوان در حوزه‌ی شما فعالیت می کنند و یا چند درصد اساتید دانشگاه ها و دانشجویان دختر در حوزه ICT و فناوری اطلاعات تحصیل می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما