شناسهٔ خبر: 25204234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عصر امروز؛

افتتاح همزمان ۷۰۰ پروژه در کشور با حضور وزیر بهداشت در البرز

همزمان با حضور وزیر بهداشت دراستان البرز ۷۰۰ پروژه بهداشتی درمانی در شهرهای کیش، بندرعباس، شهرکرد و جهرم ازطریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عصر چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار البرز و جمعی از مسئولان ۷۰۰ پروژه در چند استان کشور به بهره برداری می رسد.

مهمترین و بخشی از این پروژه ها 21طرح خانه بهداشت، 6 طرح پایگاه سلامت، 4 طرح مرکز جامع سلامت، 6 طرح مرکز بهداشتی، 5 مرکز پیش بیمارستانی و بقیه سایر طرح های بهداشتی و درمانی است.

 همچنین با حضور وزیر بهداشت وعلوم پزشکی دراستان البرز احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی اطفال و تالاسمی در مجتمع پزشکی ودرمانی امام علی (ع) با مساحت 360 متر مربع و با اعتبار 340 میلیون ریال، احداث و راه اندازی مرکز جامع زنان کمالی به مساحت هزار متر مربع با اعتبار 150 میلیاردریال و 160 تخت به بهره برداری می رسد.

احداث و راه اندازی پایگاه اورژانس خیرساز با مساحت 120 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال ، احداث و راه اندازی 4 مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی  درمرکز درمانی شهید رجایی ، افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی(ع ) و افتتاح پایگاه جدید اورژانس با هزینه یک میلیاردو 600 میلیون ریال ازدیگر طرح های افتتاح شده دراستان البرز است.

 

نظر شما