شناسهٔ خبر: 25204171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد:

حضور دانشجویان در محیط دانشگاه موجب پویایی و بالندگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه بدون حضور دانشجویان معنا و مفهومی ندارد و حضور دانشجویان در محیط دانشگاه موجب پویایی و بالندگی این مجموعه آموزشی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو,  جلسه پرسش و پاسخ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با دانشجویان به منظور استماع و پیگیری مشکلات رفاهی، آموزشی و فرهنگی آنان در سالن اجتماعات ابن‌سینای این دانشگاه برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست حسین سازگار رئیس دانشکده‌های فنی و مهندسی و علوم پایه واحد شهرکرد با تشکر و قدردانی از حضور رئیس دانشگاه، هدف از تشکیل جلسه و ضرورت و اهمیت آن را برای دانشجویان تبیین کرد.

 مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد هم با بیان این موضوع که دانشجو جزو ارزشمند‌ترین نیروی جامعه است و باید شان و شئونات آن به طور کامل حفظ شود، گفت: دانشگاه بدون حضور دانشجویان معنا و مفهومی ندارد و حضور دانشجویان در محیط دانشگاه موجب پویایی و بالندگی این مجموعه آموزشی خواهد بود.

مظاهر نیکخواه با ارائه گزارشی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه بیان کرد:  شما دانشجویان باید برای بهره گیری از امکانات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه تلاش و کوشش کنید و باید با همدلی و دوستی و تلاش در زمینه‌های تحصیل، به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، برای رشد و توسعه علمی کشور گام بردارید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند برای رفع مشکلات و درخواست‌های خود در هر زمانی به دفتر این جانب مراجعه کنند.

در این نشست صمیمی دانشجویان دانشکده‌های فنی و مهندسی و علوم پایه به بیان نظر و دیدگاه‌های خود پرداخته و رئیس دانشگاه و مسئولان با صبر و شکیبایی به سوالات دانشجویان پاسخ‌های لازم را دادند.

نظر شما