شناسهٔ خبر: 25203943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده اصفهان: حقابه‌داران باید به حق خود برسند

نماینده مردم اصفهان ضمن اینکه از نایب رییس مجلس خواست که در خصوص بحران حقابه کشاورزان اصفهان جلسات مستمری برگزار شود، گفت: حقابه‌داران باید به حق خود برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن کامران در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به موضوع حقابه کشاورزان، گفت: در خصوص حقابه، شورای عالی آب تشکیل جلسه داده و شورای هماهنگی آب جلسه‌ای خدمت آقای لاریجانی داشتند و گفتند اگر پشت سد ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب باشد ما به کشاورزان آب می‌دهیم و ۲۵ میلیون متر مکعب را برای باغات بالادست، ۷۰۰ میلیون متر مکعب برای باغات بالا دست اختصاص داده شود.

وی افزود: چند باری در اصفهان آب شرب قطع شد. برای باغات بالا دست ۲۵ میلیون متر مکعب را به ۴۰ میلیون متر مکعب تغییر دادند. برای باغات اصفهان هم می‌گویند باید با تانکر آب ببرید. تاکید می‌کنم با حضور شما در این باره جلسات مستمری وجود داشته باشد. حقابه‌داران باید به حق خود برسند. تقاضا دارم آقای مطهری با حضور شما جلساتی در این باره به صورت مستمر برگزار شود.

علی مطهری در پاسخ به وی، گفت: جلساتی با حضور رییس مجلس با وزیر نیرو و دیگران برگزار شده، این موضوع را پیگیری می‌کنم، اگر ضروری بود جلساتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما