شناسهٔ خبر: 25203001 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

چالوس یک طرفه می‌شود

تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

وزارت راه و شهرسازی جزئیات تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای ارائه شده میزان تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش یافته و در این میان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۳۲ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده ایران بوده است.

پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین، تهران به کرج، قزوین به کرج و محور پاکدشت به تهران قرار گرفته‌اند. راه‌های ارتباطی میان پایتخت و شهرهای شهریار و قم نیز در رده‌های بعدی مسیرهای پرتردد قرار دارند.

همچنین وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روزهای آخر هفته را اعلام کرده است که در این میان تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا شش صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وسایل نقیه سنگین نیز در دو جاده چالوس و هراز محدودیت‌هایی حواهند داشت بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس و بالعکس ممنوع است و در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه اجازه تردد در این محور را نخواهند داشت.

همچنین بر اساس اعلام وزارت راه، محورهای رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، سیسخت به نورآباد و ایلام به ایوان به دلیل مداخلات جوی در آخر هفته پیش رو ممنوعیت تردد خواهند داشت.

نظر شما