شناسهٔ خبر: 25201154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

لزوم اصلاح ساختار واحدهای تولیدی/ دولت به تامین اعتبارات برای پرداخت مطالبات فرهنگیان توجه کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور به فوریت تامین کسری‌ها در حوزه فرهنگیان را در جلسات هیات دولت به تصویب برساند تا قریب به یک میلیون معلم به حق خود برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز کارگر، روز معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به تعطیلی پی در پی واحدهای صنعتی و بیکار شدن کارگران عزیز و اثرات مخرب تغییرات نرخ ارز در روند تولید، لازم است با اصلاح ساختار واحدهای تولیدی، اعم از صنعتی و کشاورزی و همچنین خدمات در دستور کار جدی دولت قرار داده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکر دوم خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 3600 میلیارد تومان پاداش پایان خدمت فرهنگیان با کسری مواجه می شود. بیش از یک هزار میلیارد تومان بدهی از سال 96 به سال 97 انتقال یافته است و از آنجایی که برخی از سال 88 طلب دارند، بنابراین با 10 هزار میلیارد تومان کسری مواجه  هستیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می رود با توجه به در پیش بودن ایام مبارک روز معلم و مقام شامخ علامه شهید  مطهری، رئیس جمهور به فوریت تامین کسری ها را در جلسات هیات دولت به تصویب برساند و قریب به یک میلیون معلم به حق خود برسند. /

پایان پیام

 

نظر شما