شناسهٔ خبر: 25198759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سازمان های دولتی طلایه دار حمایت از کالای ایرانی باشند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ضروری است سازمان هایی که بودجه آنها از طریق منابع دولتی تامین می شود در خرید و حمایت از کالای ایرانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،  اقتصادی رادیو گفت و گو در خصوص آسیب های واردات کالاهای مشابه داخلی و ضرورت های مدیریت واردات اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و مدت هاست که تولید داخل به دلیل چالش هایی که در حوزه اقتصادی با آن مواجه بوده در سیاست گذاری ها کانون توجه بوده است.

وی افزود: ضروری است سازمان هایی که بودجه آنها از طریق بودجه دولتی تامین می شوند؛در خرید و حمایت از کالای ایرانی اهتمام بیشتری انجام دهند.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:باید در داخل شرایطی فراهم شود که تولیدات به حدی از کیفیت دست پیدا کنند که قابل رقابت با کالای خارجی باشند؛در این صورت مردم نیز تمایلی به خرید کالاهای قاچاق نخواهند داشت.

حسینی تصریح کرد:بنده همواره براین موضوع تاکید دارم که مجلس در بحث نظارتی باید وقت بیشتری را صرف کند چه بسا قوانین متعددی در مجلس تصویب شده اما در اجرای آن توفیقی حاصل نشده است میزان مطالبه گری مجلس از مجریان موجب حرکت آنها در مسیر اجرای قانون می شود./

پایان پیام

 

نظر شما