شناسهٔ خبر: 25198168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعزام 17 هزار نفر از مردم استان قم به سفر راهیان نور

معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: سال گذشته 17 هزار نفر از مردم استان را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ستار احمدوند  در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به برنامه راهیان نور استان قم اظهار کرد: سال گذشته 17 هزار نفر از مردم استان را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم، این اعزام‌ها از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز شد.

وی ادامه داد: سه هزار و 86 نفر از مردم استان قم در فصل تابستان سال گذشته به سرزمین های نور غرب و شمال غرب رفتند، همچنین در فصل پاییز سال 96 هم شاهد اعزام پنج هزار و 362 دانش آموز پسر و دختر به سرزمین های نور جنوب بودیم و در سال 96، دو هزار و 96 نفر دانشجو هم از استان قم به راهیان نور اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه استان قم افزود: علاوه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار خاص دیگر، 9 هزار و 26 نفر از مردم قم به سرزمین های نور اعزام شدند. هزار و 200 نفر از مردم استان با 600 خودرو در قالب کاروان خودرویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب رفتند که نشان از علاقه مردم قم به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

احمدوند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برنامه راهیان نور اظهار کرد: همراه با کاروان‌های راهیان نور، راوی، مداح و روحانی اعزام شدند، در هر کاروان یک مدیر مجرب، یک روحانی، یک راوی و یک همیار پلیس وجود داشت تا ایمنی را در کاروان‌ها داشته باشیم، همچنین تعدادی از پرستارهای استان قم همراه با آمبولانس با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان قم باید جمعیت بیشتری از مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.

نظر شما