شناسهٔ خبر: 25195534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرایط صعود بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز فراهم است

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، از فراهم شدن زمینه صعود بسیجیان سراسر کشور به ارتفاعات بازی دراز این شهرستان خبر داد و گفت: در سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، کاروان راهیان نور به این ارتفاعات صعود خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نجفعلی کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویژه برنامه صعود بسیجیان سراسر کشور به ارتفاعات بازی دراز ساعت هفت صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت با سخنرانی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده مردم پس از صعود به ارتفاعات بازی دراز، در آیین ویژه‌ای در جوار یادمان شهدای گمنام عملیات بازی‌دراز شرکت خواهند کرد و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.
وی اضافه کرد که یادواره شهدای بازی‌ دراز نیز روز پنجشنبه 6 اردیبهشت، ساعت 20:30 دقیقه شب با سخنرانی سردار ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق (ره) شهر سرپل ذهاب با حضور مردم مقاوم این شهر قهرمان پرور، استان کرمانشاه و کاروان های راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب ادامه داد: پیش بینی می شود حضور بسیجیان سراسر کشور برای صعود به ارتفاعات بازی دراز، باشکوهتر از سال های قبل باشد و تمام شرایط و امکانات برای انجام این مهم نیز در نظر گرفته شده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید ، 163 آزاده و 840 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/7399/8066

نظر شما