شناسهٔ خبر: 25195419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستان هم جزو بانیان مجمع خیرین سلامت ایران شد +تصاویر

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

در اقدامی جالب رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستانی که تحت تاثیر فعالیت‌های خداپسندانه شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی قرار گرفته بود، عضو خانواده بانیان این شورا خیریه شد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در پی سفر «چوهدری عبدالغفور خان» رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستان به خراسان رضوی و شرکت وی در جلسه تکریم معلمین مدارس استثنایی شهر مشهد در محل هتل پارس، اتفاقی زیبا رخ داد که نشان دهنده دوستی دو ملت ایران و پاکستان است.

عبدالغفور خان طی سخنرانی خود در این همایش اعلام کرد: حضور در جمع این خانواده بزرگ و فرهیخته را فرصتی می‌دانم تا مراتب قدردانی وسپاس خود را از آقای «علیرضا کلاهان» مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مشهد، خانم «آرزو حیدریان» رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی و خانم « مهین توکلی» مدیر آموزش و پرورش مدارس استثنائی مشهد، به جا آورم.

رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستان گفت: مردم ما ملت ایران را قهرمانانی می‌دانند که پس از انقلاب اسلامی بی‌وقفه تلاش کردند تا نام اسلام را سربلند کنند.

وی افزود: آرزوی من این است که در سایه همراهی دو کشور ایران و پاکستان اتحاد واقعی در جهان اسلام به وقوع پیوسته و همه کشورها از آن درس بگیرند.

وزیر سابق ایالت پنجاب بیان کرد: تلاش برای درمان بیماران تنگدست و فقیر کاری بسیار مهم است که شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت به خوبی در حال انجام آن است و من تحت تاثیر فعالیت‌های خداپسندانه مسئولین و کارمندان این مجمع قرار گرفته‌ام.

عبدالغفور خان گفت: برای اینکه نام من هم در لیست بانیان این مجمع درج شود حاضرم 20بیمار قطع عضو را با پول شخصی خود به پاکستان برده و تمام مخارج درمان و پیوند عضو آنان را به عهده بگیرم.

گفتنی است این اقدام رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستان که با استقبال گرم و تشویق حضار در سالن همراه شد.

وی علاوه بر این از امکان بورسیه دانشجویان و دانش آموزان استثنایی به پاکستان خبر داده و گفت: ما می‌توانیم از این دانش آموزان و دانشجویان در بهترین مجامع علمی کشورمان پذیرایی کنیم.

 حیدریان نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان توسعه گردشگری پاکستان در همایش اظهار امیداوری کرد به زودی باهمکاری مشترک دو کشور نمایشگاهی از دست آوردهای هنری دانش آموزان استثنائی دو کشور برگزار شود.
 رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با حضور آقای عبدالغفور خان، موضوع مهم توریسم سلامت بین دو کشور ایران و پاکستان فعالتر شده و در سایه این خدمت رسانی اتحاد بین کشورهای اسلامی نیز شکل بگیرد.

در پایان مسئولین جلسه یک اثر زیبای هنری که توسط دانش آموزان یک هنرستان استثنایی در مشهد مقدس آماده شده بود را به رئیس سازمان توسعه گردشگری مشهد هدیه دادند و از حضور وی قدردانی به عمل آوردند.

در حال حاضر بیش از 16000 هزار دانش آموز استثنایی در شهر مشهد مشغول تحصیل هستند و از حمایت‌های خیرین بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/.

نظر شما