شناسهٔ خبر: 25193319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

1003 کیلومتر خط کشی در راه های استان همدان انجام شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از خط کشی 1003 کیلومتر در راه های آسفالته استان در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

1003 کیلومتر خط کشی در راه های استان همدان انجام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزارو 190 کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال 96 بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها 12 هزار و 288 عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب 396 متر مربع تابلو اطلاعاتی و تعمير و نصب 11 هزار و 177 عدد بازتاب ايمني و استوانه ای از اقدامات این اداره کل در سال 96 بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته 785 دستگاه چراغ چشمک زن توسعه، سرویس و نگهداری و 4 هزارو 827 شاخه تعمير و نصب گاردريل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین 113 کیلومتر سرويس و نگهداري چراغ‌هاي مه شكن و 115 هزار و 810 کیلومتر گاردريل و نيوجرسي و 54 هزارو 667 عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پر تلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.

انتهای پیام/ د 

راه های استان همدان خط کشی شد

نظر شما