شناسهٔ خبر: 25192720 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

جنبش حماس:

اقدامات محمود عباس علیه غزه انتقام جویانه است

ابنا

جنبش حماس با صدور پیامی اظهار داشت که اقدامات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین علیه ساکنان غزه انتقام جویانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تداوم اقدامات انتقام جویانه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه ساکنان باریکه غزه و قطع حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در روزهای اخیر، اقدامی به دور از ارزش ها و مبانی اخلاقی، ملی و انسانی است.

این جنبش افزود: این اقدامات ضمن ضربه زدن به عناصر و عوامل پایداری ساکنان غزه، سعی در باجگیری از آنها در قبال رزق و روزی شان و گره زدن این مساله به مسائل سیاسی بی ارزش دارد.

جنبش حماس نسبت به تداوم این سیاست که هدف از آن ضربه زدن به یکپارچگی اجتماعی ملت فلسطین و تشدید شکاف داخلی و جداسازی کرانه باختری از باریکه غزه به منظور اجرای معامله های در حال طراحی در اتاق های بسته علیه غزه و مساله فلسطین است، هشدار داد.

حماس ضمن حمایت از خواسته های کارمندان دولتی باریکه غزه، از تمامی طرف های فلسطینی، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، سازمان ملل و اتحادیه اروپا خواست که با عمل به مسئولیت های خود، هر چه سریعتر برای مقابله با این جنایت و به بازی گرفتن زندگی 2 میلیون شهروند فلسطینی ساکن باریکه غزه که در بدترین شرایط به سر می برند، مقابله کنند و به محاصره ظالمانه آنها پایان دهند.

گفتنی است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در 19 مارس گذشته تصمیم به اعمال مجازات های جدید و سختگیرانه‌تر علیه باریکه غزه به بهانه حمله به هیات رامی حمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگردان در غزه گرفت و جنبش حماس را متهم به دست داشتن در این حمله کرد.

...........
پایان پیام/ 326

نظر شما