شناسهٔ خبر: 25192654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

ترامپ: ایرانی‌ها قاتلانی بی‌رحم هستند!

ترامپ در اضهاراتی ایرانی‌ها را بیشتر در نقش قاتلانی بی‌رحم معرفی کرده و گفت، آمریکا نمی‌تواند اجازه بدهد چنین شرایطی ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

رئیس جمهور آمریکا در دیدار هیئت‌های فرانسوی و آمریکایی در کاخ سفید به گفتگو‌های خود با رئیس جمهور فرانسه درباره‌ی ایران اشاره کرد و گفت: «آن‌ها (ایرانی‌ها) بیشتر در نقش قاتلانی بیرحم ظاهر شده اند و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین شرایطی ادامه داشته باشد.»

دونالد ترامپ در ادامه‌ی سخنان امانوئل مکرون در نشست هیئت‌های عالیرتبه‌ی دو طرف از ایرانی‌ها با نام قاتلانی بی‌رحم یاد کرد و مدعی شد دیگر نمی‌توانیم اجازه بدهیم چنین شرایطی اتفاق بیافتد.

ترامپ به گفتگو‌های مفصل خود با مکرون درباره‌ی ایران اشاره کرد و گفت: «شاید بیش از هر مورد دیگری درباره‌ی ایران گفتگو کردیم. خیلی مشتاقیم که در این زمینه کاری انجام بدهیم، اما هر اقدامی باید خیلی محکم و قاطع اتفاق بیافتد. آن‌ها (ایرانی‌ها) بیشتر در نقش قاتلانی بی‌رحم ظاهر شده اند و ما نمی‌توانیم اجازه بدهیم چنین شرایطی ادامه داشته باشد، لذا ما همدیگر را می‌فهمیم و باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

وی افزود: «ما دست کم می‌توانیم خیلی زود بین خودمان به توافق دست پیدا کنیم، زیرا درک خیلی نزدیکی از مواضع یکدیگر داریم و فکر می‌کنم همدیگر را به خوبی می‌شناسیم. امیدوارم شما هم همین نظر و احساس را داشته باشید.»

نظر شما