شناسهٔ خبر: 25192001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان| ماموستا قربانی: وحدت شیعه و اهل سنت سبب شکست دشمنان نظام می‌شود

R7848/P1486/S6,66/CT7

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی سبب شکست دشمنان نظام می‌شود گفت: وضعیت معیشتی روحانیون و طلاب اهل سنت به برکت نظام بهبود یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، مراسم تجلیل از روحانیون پیشکسوت این شهرستان عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این شهر برگزار شد.

در این مراسم علما و روحانیون شهرستان کامیاران به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و اینکه آنها برای ضربه‌زدن به انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اشاره و تاکید کردند که حفظ وحدت و یکدلی بین شیعه و سنی بیش از پیش ضروری است و باید محکم‌تر شود.

قدردانی از حمایت‌های "آیت‌الله حسینی‌شاهرودی" بابت خرید زمین مدرسه علوم دینی کامیاران

امام جمعه اهل سنت کامیاران در این مراسم تجلیل از تلاش‌های روحانیون را اقدامی پسندیده دانست و اظهار داشت: امروزه خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی، وضعیت معیشتی روحانیون و طلاب بهبود یافته است.

ماموستا توفیق قربانی در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از حمایت‌های "آیت‌الله حسینی‌شاهرودی" بابت خرید و واگذاری زمینی به متراژ  6 هزار مترمربع برای احداث و راه‌اندازی مدرسه علوم دینی امام شافعی در این شهرستان افزود: با توجه به موقیعت حساس منطقه بخصوص در حوزه اسلام، انتظار روحانیون اهل سنت از مسئولان همکاری جهت تکمیل هرچه سریع‌تر این مدرسه دینی است.

وحدت شیعه و سنی سبب شکست دشمنان نظام می‌شود

امام جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این جلسه اظهار داشت: این شهرستان دارای مردمان و مسئولانی خدوم و زحمتکش بوده که از بدو انقلاب تاکنون در راستای اهداف اسلام و نظام تلاش کرده‌اند.

حجت‌اسلام علی‌اشرف علیمحمدی تقویت وحدت کنونی را یکی از بزرگ‌ترین سدهای مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام دانست و افزود: دشمنان انقلاب و اسلام علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی خود، اما با وجود روحانیون آگاه و دلسوز نتوانسته‌اند به اهداف شیطانی خود برسند.

وی به شکست حیله‌ها و مکرهای دشمنان از بدو تولد انقلاب تا امروز اشاره کرد و گفت: تا زمانیکه در میان مسلمانان وحدت، یکپارچگی و اخوت وجود داشته باشد دشمنان هرگز به اهدافشان نخواهند رسید.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران تصریح کرد: امیدواریم با تکیه بر وحدت کنونی و حمایت‌های ایران از کشورهای مظلوم دنیا، روزی برسد که جشن آزادی مردم فلسطین از دست اسرائیل غاصب را برگزار کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی مدرسه و حوزه علمیه امام شافعی در این شهرستان عنوان کرد: پس از تکمیل و آغاز به‌کار این مدرسه دینی، مهم‌ترین اقدام، جذب طلاب مشتاق در راستای ترویج و آموزش اسلام ناب محمدی و ادامه این حرکت اسلامی است.

مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند

امام جمعه بخش موچش شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با تاکید بر ضررورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: همه ما باید طاغوت زمان خود را بشناسیم و بدانیم که اسرائیل و آمریکا طاغوت امروز جهان و دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

ماموستا توفیق فروتن افزود: خداوند به سبب اسلام به مسلمین عزت داده و اگر غیراسلام را طلب کنیم خداوند آن عزت را از بین می‌برد.

انتهای پیام/م

نظر شما