شناسهٔ خبر: 25191959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

همه مشکلات ورزشی هشترود از زبان نماینده جامعه ورزشکار خطاب به سلطانی‌فر

از نبود یک استخر تا سالن ورزشی

نصر: نماینده جامعه ورزشکار شهرستان هشترود مشکلات ورزشکاران این شهرستان را برای وزیر ورزش و جوانان تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، فاطمه نعمتی در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود که در حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در مورد مشکلات ورزشی این شهرستان گفت: مردم هشترود در جمع شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی بیشترین رای را به آقای روحانی داده‌اند و این نشان از اعتماد آنها به دولت تدبیر و امید دارد. مردم هشترود حالا بسیار امیدوارند پاسخ کوچکی از این اعتماد را بگیرند.

نماینده جامعه ورزشکار هشترود در مورد وضعیت استخر این شهرستان گفت: استخر شهرستان هشترود تنها مکان تفریحی مردم ما بر اثر سوءمدیریت شبیه یک مخروبه شده است. هفته کذشته یک جوان در مسیر استخر میانه جان خود را از دست داد و اگر این فضای تفریحی در خود هشترود موجود بود، این اتفاق رخ نمیداد. اعتباری که برای بازسازی این استخر در نظر گرفته شده کم است و کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد. امیدواریم با عنایت وزیر ورزش اعتبار به این استخر اختصاص داده شود، چون راه‌اندازی استخر در هشترود ضروری است.

وی ادامه داد: هشترود هیچ‌گونه فضای تفریحی ندارد. ۳۰ هیئت ورزشی در اینجا فعالیت می‌کنند، اما امکانات پاسخگو نیست. با وجود استعدادهای بالا هنوز در هشترو از حداقل امکانات برای قهرمان پروری محروم هستیم. درخواست ما از شما احداث یک سالن چند منظوره طبقاتی مجهز است.

انتهای پیام/

نظر شما