شناسهٔ خبر: 25191442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

موسوی لارگانی در گفتگو با دانشجو:

بارها از روحانی خواستیم برای زاینده‌رود جلسه اضطراری تشکیل دهد، اعتنایی نکرد/ آقای رئیس‌جمهور به وعده‌هایتان پایبند باشید

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رئیس جمهور هرگاه که مصلحت باشد از سپاه پاسداران تعریف و تمجید می‌کند و در جای دیگر صحبتی را مطرح می‌کنند که دشمن در طول سال‌های گذشته آن را بیان کرده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص برخی نهادهای نظارتی و نظامی کشور، اظهار داشت: حقیقتا از برخی صحبت های رئیس جمهور تعجب می کنیم. وی هرگاه که مصلحت باشد از سپاه پاسداران تعریف و تمجید می کند و در جای دیگر صحبتی را مطرح می کنند که دشمن در طول سال های گذشته آن را بیان کرده است.

وی افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب  برای  بیش از 200 هزار نفر در کشور اشتغال ایجاد کرده است، این قرارگاه تمامی قراردادهایی که پیمانکاران اجرایی کردن آن را نپذیرفته بودند، اجرایی کرده است. این در حالی است که دولت هنوز پول این قراردادها را پرداخت نکرده و  قرارگاه خاتم الانبیا امروز یکی از طلب کاران بزرگ دولت محسوب می شود. 

موسوی لارگانی تصریح کرد: چگونه زمانی که سپاه به فریاد دولت می رسد و برای اشتغال کشور تلاش می کند دولت حرفی نمی زند اما آنجا که نفعی برایش ندارد چنین بحث هایی را مطرح می کند؟!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: حضرت امام (ره) که به گردن همه ما حق دارند و توانستند جایگاه  ما را در جهان ارتقا دهد به نحوی که امروز آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی، آل سعود خبیث و تمامی سرکردگان استکباری همچون انگلیس به ملت ایران احترام بگذارند.  درباره سپاه فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود آن وقت رئیس جمهور به جای اینکه در روز پاسدار حرف های وحدت آمیز بزند سخنان تفرقه افکنانه مطرح می کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که پاسداران عزیز ما در دوران جنگ تحمیلی جان بر کف در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند حتی یک قدم از خاک کشور جابه جا شود و امروز در برابر داعشی های تکفیری و تروریست مقاومت کردند و تکه تکه شدند تا مبادا دشمن به کشور دست درازی کند، آن وقت رئیس جمهور به جای تشکر از چنین نیروهایی، سپاه را زیر سوال می برد.

موسوی لارگانی تاکید کرد: مگر کسی گفت که فرماندهان ارتش خلاف کرده اند که رئیس جمهور می گوید تاکنون هیچ یک از فرماندهان ارتش تخلف و فساد مالی نداشته اند؟! مگر سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ما  همان فردی نیست که امروز در عراق و سوریه به دلیل رشادت های وی  بر جای پایش بوسه می زنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تبلیغات روحانی در ایام ریاست جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور در زمان انتخابات در ملاعام به مردم اصفهان قول داد که نوبت حل مشکل کم آبی زاینده رود فرا رسیده است؛ حال امروز که مردم آب آشامیدن هم ندارند درخواست کرده ایم که رئیس جمهور یک جلسه فوری با نمایندگان مجمع استان اصفهان تشکیل دهند اما وی در یک تریبون عمومی می گوید که کم آبی استان ارتباطی به من ندارد.

وی یادآور شد: چرا آن روز که آقای روحانی رای مردم را برای جایگاه امروز خود گرفت و به مردم حل مشکل آب اصفهان را قول داده بود این موضوع به وی مربوط می شد اما امروز دیگر ارتباطی ندارد.

موسوی لارگانی با تاکید براینکه رئیس جمهور باید برای کشور آرامش ایجاد کند بیان داشت: رئیس جمهور باید با صحبت ها و رفتارهای خود زمینه آرامش را در کشور فراهم کند نه اینکه بخواهد با صحبت هایش در جامعه ایجاد تفرقه کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطر نشان کرد: امریکا سپاه را در لیست سیاه قرار می دهد و برای ما قابل پذیرش نخواهد بودکه رئیس جمهور کشورمان هم چنین بحث هایی مطرح کند.

نظر شما