شناسهٔ خبر: 25190245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گمرکی ترین استان کشور با سایت خوابیده

استان‌ها > آذربایجان غربی - سایت اداره کل گمرکات آذربایجان غربی از خرداد ماه سال ۹۵ تا کنون به‌روزرسانی نشده و حتی شعار درج شده در این سایت نیز مربوط به سال گذشته است، این درحالیست که مهمترین و بیشترین گمرکات کشور در این استان واقع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، استان استراتژیک آذربایجان‌غربی با داشتن ۷ گمرک و جابجایی روزانه صدها تن کالا و جابجایی هزاران نفر مسافر با یک سایت تعطیل و البته بدون روابط عمومی برای این دستگاه دولتی مواجه است.

در آخرین بازدید از سایت اداره کل گمرکات آذربایجان‌غربی، متوجه می‌شویم آخرین خبر درج شده مربوط به ۲۳ خردادماه سال ۹۵ بوده و حتی شعار سال درج شده نیز مربوط به سال ۹۵ است و بعبارتی این سایت نزدیک ۲ سایت (بیش از ۷۰۰ روز) بروزرسانی نشده است.

این اداره کل هم که در سالیان گذشته هیچ نشست خبری برگزار نکرده، ناظر گمرکات استان نیز در یکی از جلسات شورای اداری سال گذشته در پاسخ به چرایی انتخاب نکردن مسئول روابط‌عمومی، از اعتقاد نداشتنش به این پست در این ارگان دولتی خبرداد.

برای مشاهده آخرین وضعیت سایت اداره کل گمرکات آذربایجان غربی کلیک کنید. (اینجا)
بسیاری از صفحات این سایت دولتی نیز به دلیل فنی باز نشده و عملا استفاده برای مردم ندارد.

نبود بخش راهنمایی ارباب رجوع، خرابی بخش‌های مهم سایت و همچنین پاسخگو نبودن به چرایی وضعیت سایت مشکلاتی است که باید به آن توجه کرد با توجه به آنکه قرار است توجه جدی به دولت الکترونیک شود.

بر اساس قانون، اطلاع از مناقصات و مزایده‌های دولتی، درج شکایت احتمالی، دانلود فرم‌های مربوط به گمرکات، ارتباط با مدیرکل گمرکات استان، راهنمایی برای دسترسی به معاونین این اداره کل و همچنین آمارها و اخبارهای مربوط به گمرکات ۷ گانه استان باید از طریق این سایت انجام شود که مدتهاست بروزرسانی نشده و یا به دلایل فنی مسدود شده است.

46

نظر شما