شناسهٔ خبر: 25187839 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افرادی سودای اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه را در سردارند، اما راه به جایی نخواهند برد

محسن رضایی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

صاحب‌خبر -

افرادی سودای اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه را در سردارند، اما راه به جایی نخواهند بردبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: افرادی بوده و هستند که سودای اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه را در سردارند، ولی تاکنون موفق نشده‌اند.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از توانمندترین بازو‌های دفاع از ارزش‌های الهی و سپر حوادث ملت ایران و نظام ما بوده و خواهد بود.

هیچ انسان آگاه و عقل سلیمی در میدان مواجهه با دسیسه‌های دشمنان به تضعیف سنگر دفاعی خود رضایت نمی‌دهد. در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، همچنان سنگر‌های دفاعی ملت ما هستند که پیوند برادری را در عرصه خون و شهادت استوار کرده‌اند.
آنان که سعی دارند بین نیرو‌های مسلح اختلاف بیفکنند، راه به‌جایی نخواهند برد. آقای بنی‌صدر اولین فردی بود که در این مسیر شکست خورد و پس از او تا امروز افرادی بوده و هستند که سودای اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه را در سردارند، ولی تاکنون موفق نشده‌اند.
دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران را به همه دلاوران سبزپوش و خانواده‌های معزز شهدا تبریک می‌گویم."

افرادی سودای اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه را در سردارند، اما راه به جایی نخواهند برد

انتهای پیام/

نظر شما