شناسهٔ خبر: 25187805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیشنهاد رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس به وزیر نیرو:

نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم شود

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با وزیر نیرو از پیشنهاد نقشه ای اساسی و راهبردی با همکاری نخبگان و افراد باتجربه این وزارت خانه خبرداد و گفت: این طرح می تواند در این وزارت خانه ماندگار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، عدل هاشمی پور اظهار کرد: برای تدوین نقشه راهبردی می بایست از کشور های توسعه یافته، نخبگان علمی و از مدیران و بازنشستگان این وزارتخانه کمک گرفت چرا که با این رویکرد می توان اقدامی ماندگار را ثبت کرد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در این جلسه ادامه داد: علارغم برخی مشکلات داخلی همیشه قدردان خدمات نظام در تمامی عرصه ها باشیم و نباید ایران را با سایر کشورها جهان مقایسه کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که کمتر قدردان خدمات نظام بوده و گذشته خودمان را فراموش کرده ایم تصریح کرد: هیچ زمان ضعف ها و نقاط قوت خود را شناسایی نکرده و کمتر کارهای خود را اولویت بندی کرده ایم.

نماینده حوزهٔ انتخاباتی کهگیلویه و بهمئی در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه  داد: بیشتر حرف زده و کمتر عمل کرده ایم و مدیران و دست اندر کاران یکبار دیگر برای بحرانهای احتمالی پیش رو نقشه راهی تهیه کنند.

هاشمی پور خاطر نشان کرد: اگر مصوبات و دستور عمل هارا مدیران گذشته  وجدید باور می کردند، آنها را حذف نمی کردند.

جلسه این کمیته تخصصی مجلس و رضا اردکانی وزیرنیرو عصر سه شنبه با حضور معاونان آن برگزار شد.

 

نظر شما