شناسهٔ خبر: 25187394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

شرط تمدید قرارداد شفر لو رفت

وینفرد شفر هنوز با استقلالی‌ها تمدید نکرده است. به گزارش خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در آخرین اظهارنظرش درباره تمدید قرارداد با استقلال گفته باید حتما وریا غفوری و امید ابراهیمی در این تیم بمانند. ابراهیمی و غفوری دو ستاره استقلال در فصل اخیر بودند و سرمربی آلمانی آبی ها برای باشگاه شرط گذاشته تا قرارداد این دو اگر تمدید شود، با استقلالی‌ها تمدید می‌کند. غفوری در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید به او نداده و حتی گفته می‌شود او از لیگ چین یک پیشنهاد میلیون دلاری دارد.


بعد از جام جهانی خداحافظی نکنید

سرمربی تیم‌ملی تصمیم دارد اسکلت تیمش برای جام ملت‌ها را حفظ کند. به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش رابطه نزدیکی با بازیکنان تیم ملی دارد و بیش از هرکسی نگران آنها است. بازیکنان تیم ملی به دلیل نزدیکی با کی روش همیشه با او مشورت می‌کنند. در این بین بعضی بازیکنانی که سن آنها بالا رفته تصور می‌کنند بعد از جام جهانی پایان کارشان در تیم ملی است و باید خداحافظی کنند. اما شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی تاکید دارد چنین کاری انجام ندهند چرا که تیم ملی به آنها نیاز خواهد داشت. ظاهرا کی روش قصد دارد با تجربه‌ها را به جام ملتها ببرد. دژاگه، شجاعی، سیدجلال و منتظری از جمله بازیکنانی هستند که سن و سال شان بالا رفته و شایعات زیادی درباره خداحافظی آنها بعد جام جهانی شنیده می‌شود.

اعتراض استقلال به رای پرونده جباری

باشگاه استقلال به رأی پرونده شکایت مجتبی جباری از این باشگاه اعتراض خواهد کرد. به گزارش خبرآنلاین؛ پس از آن که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه باید مبلغ 640 میلیون تومان بابت مطالبات و فسخ غیرقانونی قرارداد به هافبک پیشین آبی‌پوشان بپردازد، باشگاه استقلال اعلام کرده که این رأی به دست آنها نرسیده است و اگر هم ارسال شود، نسبت به رأی صادره اعتراض خواهد کرد. این باشگاه مدعی است که در این پرونده ابهاماتی وجود دارد که هنوز برطرف نشده است.

جدایی بشار رسن از پرسپولیس تکذیب شد

بشار رسن خبر جدایی از پرسپولیس را تکذیب کرد. با وجود قراردادی که بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با این تیم دارد اما این خبر در رسانه‌های مختلف منتشر شد که بشار هم قصد جدایی دارد و دلش می‌خواهد شانس بازی کردن بیشتری در تیم‌های دیگر داشته باشد. اما توضیحات مدیر برنامه‌های این بازیکن می‌تواند برای هواداران پرسپولیس جالب باشد. او در این باره گفت: «با توجه به جوانی این بازیکن و اینکه در تیم ملی عراق هم بازی می‌کند طبیعی است که پیشنهادات خارجی برایش وجود داشته باشد. چند تیم قطری و اماراتی با توجه به اینکه بازی بشار را زیر نظر داشتند به دنبالش بودند. یک ماه قبل بشار به من گفت یک ایجنت قطری با او تماس گرفته که خواستم با من این تماس برقرار شود. این ایجنت حقیقتا پیشنهاد خیلی خوبی را از یک تیم قطری ارائه کرد. خود بشار 3 روز در مورد این پیشنهاد فکر کرد و بعد هم اعلام کرد که نمی‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. مدیر برنامه‌های بشار در ادامه گفت: «بشار شرایط کنونی پرسپولیس را می‌داند. او در مورد این موضوع نه با برانکو صحبت کرده نه با مدیریت باشگاه. قصدی هم برای انجام این کار ندارد. خود بشار می‌داند امروز آمادگی 40 تا 50 درصدی دارد و برای بازی کردن تلاش می‌کند تا به آمادگی مورد نظر سرمربی پرسپولیس برسد. خودش می‌داند که همراهی پرسپولیس و تیم ملی عراق و رفت و آمدهایش در این آمادگی کم نقش داشته و نتوانسته آنطور که باید استراحت کند. قطعا با توجه به حساسیت هواداران پرسپولیس او نیز تلاش می‌کند و پاسخ مناسبی به خواسته‌های آنها خواهد داد.»

صلاح بهترین بازیکن فصل انگلیس شد

بهترین‌های فصل لیگ برتر انگلیس معرفی شدند. به گزارش وبسایت نود، محمد صلاح در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ فوتبال انگلیس موفق شد جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را دریافت کند. کوین دی بروین، هری کین، داوید دخیا، لروی سانه و داوید سیلوا دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند. برنده این جایزه با رای بازیکنان حاضر در این لیگ انتخاب می‌شود. صلاح که در تابستان گذشته از آ اس رم به لیورپول پیوست در این فصل لیگ برتر موفق شده ۳۱ بار گلزنی کند تا با رکورد گلزنی آلن شیرر، لوییز سوارز و کریستیانو رونالدو در یک فصل لیگ برتر برابری کند.  لروی سانه ۲۲ ساله در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ فوتبال انگلیس موفق شد جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر را دریافت کند. سانه که در تابستان ۲۰۱۶ از شالکه به سیتی پیوست در این فصل موفق شده ۹ بار برای این تیم در لیگ گلزنی کند.

۲۰ ورزشکار آفریقایی در استرالیا گم شدند!

غنا تایید کرد که دو ورزشکار این کشور از بازی‌های مشترک المنافع ۲۰۱۸ استرالیا به کشور خود بازنگشته‌اند. پیش از این اعلام شده بود که گروهی از ورزشکاران آفریقایی در بازی‌های مشترک المنافع گم شده‌اند. تعداد کل این افراد به ۲۰ نفر رسید. به‌ گزارش ‌ایسنا ، انجمن بدمینتون غنا تایید کرد که استلا آماسا و گیفتی منسا دو ورزشکار این کشور از دهکده ورزشکاران در بازی‌های مشترک المنافع ۲۰۱۸ خارج شده‌اند و هنوز پیدا نشده‌اند این دو ورزشکار به کشور خود بر نگشته‌اند. طبق آمارها تاکنون ۲۰ ورزشکار و مسوول آفریقایی در بازی‌های مشترک المنافع امسال گم شده‌اند. هشت نفر از کامرون، پنج نفر از اوگاندا، دو نفر از سیرالئون، یک نفر از کنیا، یک نفر از رواندا و یک نفر از تانزانیا دیگر افرادی هستند که گم شده‌اند. همه این افراد تا ۱۵ می ویزای اقامت در استرالیا داشتند و ویزای آن‌ها باطل شده است. هنوز مشخص نیست که این افراد به کشورهای خود باز می‌گردند یا خیر.
 

برچسب‌ها:

نظر شما