شناسهٔ خبر: 25186271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

ليورپول، برنده نبرد فوق العاده حساس/ ليورپول ٥__٢ رم

صاحب‌خبر -
خرداد: لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-2 آ س رم شکست داد اما با توجه به اتفاقات مرحله قبل، جالوروسی همچنان به رسیدن به دیدار فینال امیدوار است.


بازی آغاز می شود. در دقیقه دوم ضربه پشت محوطه جریمه استروتمن را کاریوس به آسانی در اختیار می گیرد. یک دقیقه بعد صلاح از سمت راست ضد حمله ای را آغاز کرده و از پشت محوطه جریمه شوت می زند که آلیسون به راحتی توپ را می گیرد. در دقیقه ۵ روی پاس در عمق صلاح فیرمینو در محوطه جریمه صاحب توپ می شود و ضربه مهاجمه برزیلی با اختلاف کم از کنار دروازه رم به بیرون می رود. در دقیقه ۸ ضربه زمینی چمبرلین از پشت محوطه جریمه زده شده که الیسون توپ را به راحتی در اختیار می گیرد. چمبرلین روی تکلی که روی کولاروف زد مصدوم می شود و در دقیقه ۱۸ جای خود را به وینالدوم می دهد‌. در دقیقه ۱۸ کرنر رم ارسال شده و توپ برگشتی به کولاروف می رسد. ضربه محکم او پس از برخورد به دستان کاریوس به تیرک دروازه لیورپول برمی خورد. لیورپول کم کم به فشار خود می افزاید و این در حالی است که رم چشم به صد حملات دارد. در دقیقه ۲۸ فیرمینو یک پاس در عمق به مانه می دهد و مهاجم سنگالی در حالتی تک به تک توپ را به بالای دروازه می زند. یک دقیقه بعد مجددا فیرمینو از سمت چپ پاس عرضی به درون محوطه جریمه زده و ضربه مانه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون می رود. در دقیقه ۳۰ ضربه صلاح از سمت راست را آلیسون راهی اوت می کند. در دقیقه ۳۴ روی پاس رابرتسون مانه گل می زند ولی داور آفساید اعلام می کند. در دقیقه ۳۵ ضربه محکم فیرمینو از سمت راست را آلیسون به خوبی در اختیار می گیرد. صلاح گل اول لیورپول را با یک ضربه زیبا به ثمر می رساند. در دقیقه ۳۸ روی کرنر لیورپول ضربه سر کرنر به تیرک دروازه رم می خورد و به بیرون می رود. در دقیقه ۴۰ الکساندر آرنولد به دلیل خطا روی استروتمن کارت زرد دریافت می کند. در دقیقه ۴۲ ضربه وینالدوم از سمت چپ را آلیسون به خوبی دفع می کند. در آخرین دقایق نیمه اول صلاح روی پاس زیبای فیرمینو گل دوم خودش و لیورپول را به ثمر می رساند. نیمه اول با برتری دو گله لیورپول به اتمام می رسد.

نیمه دوم با تعویض شروع می شود. شیک به جای چنگیز به زمین مسابقه می آید. مانه در دقیقه 56 گل سوم لیورپول را می زند. در دقیقه ۵۸ ضربه محکم الکساندر آرنولد با اختلاف از بالای دروازه رم به بیرون می رود. در دقیقه ۵۹ کولاروف به شیک پاس می دهد که ضربه او با بی دقتی از کنار دروازه لیورپول به بیرون می رود. فیرمینو روی پاس صلاح گل چهارم را می زند. فیرمینو چند دقیقه بعد گل پنجم را می زند.  در دقیقه ۷۳  ضربه سر شیک را کاریوس به خوبی می گیرد. دنی اینگز نیز جای صلاح را در زمین مسابقه می گیرد. ژکو یکی از گل های رم را جبران می کند. پروتی از روی نقطه پنالتی گل دوم رم را می زند.  در دقیقه ۸۷ ضربه ژکو از بالای دروازه لیورپول به بیرون می رود.

نظر شما