شناسهٔ خبر: 25185941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

جامعیت قرآن کریم باید گسترش یابد/شان و منزلت قرآن کریم معرفی شود

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر معرفی بیش از پیش قرآن کریم گفت: باید شان و منزل قرآن کریم را معرفی کرده و جامعیت این کتاب آسمانی را در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان گسترش دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی سه شنبه شب (4 اردیبهشت) در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی جهان اسلام که در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد گفت: باید از مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و جامعه المصطفی العالمیه به منظور همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کنم.

 

وی گفت: رقابت های این دوره بسیار خوب بود و داوران ایرانی، انگلیسی و عربی نیز نتایج را بررسی می کنند و اعلام خواهد شد.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جایگاه قرآن کریم گفت: قرآن کریم کتاب جامع برای هدایت انسان است و قرآن کتابی است که خداوند برای هدایت مسلمانان نازل کرده و باید همواره از آن استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: امروز در زمان غیبت رسالت هدایت و نجات مردم از تاریکی به سوی نور، بر عهده مراجع عظام تقلید و علمای برجسته حوزه است که باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

 

وی ابراز داشت: دشمنان اسلام از گذشته برای خلاصه کردن دین اسلام برنامه داشتند و این در حالی است که شاهد ابعاد مختلف مسائل سیاسی اجتماعی، اقتصادی و... در قرآن کریم و دین مبین اسلام هستم.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر معرفی بیش از پیش قرآن کریم گفت: باید شان و منزل قرآن کریم را معرفی کرده و جامعیت این کتاب آسمانی را در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان گسترش دهیم.

 

وی با اشاره به ظلم و ستم گسترده در دنیا گفت: مومن واقعی نمی تواند در برابر این ظلم و ستم ها سکوت کند و باید ایمان و جهاد در کنار هم باشند.

نظر شما