شناسهٔ خبر: 25185403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم آذربایجان همواره آمادگی خود راجهت تحقق آرمان‌های امام راحل نشان دادند

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان همواره آمادگی خودراجهت تحقق بخشی به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادند.

صاحب‌خبر -

مردم آذربایجان همواره آمادگی خود راجهت تحقق آرمان‌های امام راحل نشان دادندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع مردم شهید پرور در ورزشگاه تختی تبریز ضمن خیر مقدم و تشریف فرمایی رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی به مطالبات مردم استان اشاره کرد و  گفت:طرح خط آهن تبریز میانه از ۱۸ سال قبل آغاز شده و باید ۱۱ سال قبل افتتاح می‌شد که قراربراین شده تابستان امسال به بهره برداری برسد امیدواریم با دستور جناب رییس جمهور افتتاح و بهره برداری شود.

وی افزود:یکی دیگر از خواسته‌های مردم استان با توجه به اینکه مس سونگون ورزقان از ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌رود نیازمند آن است در کنار آن یک کارخانه ذوب نیز احداث شود.

ال هاشم افزود: در تبریز بخشی برای بیماران کبدی وجود ندارد و مردم استان به شیراز می‌روند که استدعا داریم رییس جمهور کشور دستورات لازم را در خصوص راه اندازی این بخش صادر فرمایند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بیمارستانی دارد که نیازمند تجهیزات است امیدواریم دستورات لازم نیز در این خصوص اتخاذ شود.

آل هاشم گفت: راه اندازی بزرگراه تبریز – بازرگان نیز ار دیگر خواسته‌های مردم استان است.

استاندار آذدربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت:با اجرای طرح توسعه پالایشگاه و پتروشیمی تبریز خصوصا در حوزه دانس بنیان بتوانیم جایگاه استان را به جایگاه دوم از لحاظ اشتغال دانشجویان فراهم کنیم.

خدا بخش افزود: امیدواریم حضور رییس جمهور دراستان بتوانیم گام‌های اساسی را در توسعه استان برداریم

وی هم جنین گفت: با حمایت رییس جمهور از تیم تراکتورسازی تبریز بتوانیم شاهد پیشرفت و موفقیت این تیم باشیم.

گفتنی است :امروز رییس جمهور کشورمان به تبریز وارد شد و در جمع مردم تبریز مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

سفر رییس جمهور به تبریز

برچسب‌ها:

نظر شما