شناسهٔ خبر: 25185391 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

برگزاری دوره کاربردی MBA مدیریت منابع انسانی

گروه بنگاه‌ها : دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای اولین‌بار اقدام به برگزاری دوره کاربردی MBA مدیریت منابع انسانی کرده است. آرین قلی‌پور، عضو هیات‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با اعلام این مطلب گفت: نقش راهبردی و موثر نیروی انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی، رشد و توسعه نیروی انسانی در سازمان‌ها، مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی و برجسته کردن نقش واحد مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها است.

صاحب‌خبر -

وی افزود: این دوره برای اولین‌بار با حضور اساتید برتر مدیریت منابع انسانی در کشور برگزار می‌شود و به‌عنوان قوی‌ترین دوره منابع انسانی مطرح است. همچنین در این دوره، از حضور و استفاده از تجربیات مدیران سازمان‌های بزرگ ایران به‌صورت مطالعه موردی استفاده شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌طور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره‌برداری کنند.  قلی‌پور با بیان اینکه این دوره آموزشی تیرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، افزود: فرصت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره تا خرداد ماه است. عضو هیات‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تصریح کرد: این دوره برای اولین‌بار در کشور با حضور بیش از ۲۰ نفر از استادان مطرح منابع انسانی دانشگاه‌های سراسر کشور طراحی شده است. قلی‌پور گفت: مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی، آموزش و سرمایه انسانی هستند.

وی افزود: سرفصل‌های این دوره شامل طراحی ساختار سازمانی، تحلیل شغل و رتبه‌بندی شغلی، برنامه‌ریزی منابع انسانی جذب، حقوق و مزایا، مدیریت عملکرد کارکنان و پاداش، مدیریت منابع انسانی دیجیتال، تحلیل و توسعه شایستگی‌ها، مربی‌گری، مدیریت استعدادها و جانشین‌پروری، برنامه‌ریزی راهبردی منابع انسانی، مدیریت اخلاق و ارزش‌های سازمانی است.

نظر شما