شناسهٔ خبر: 25184445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۲۰ برنامه در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح این استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تلاش داریم در هفته بزرگداشت کار و کارگر (پنج تا ۱۱ اردیبهشت) بیش از گذشته این قشر شریف و خانواده‌های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی و حضور کارگران در میعادگاه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر عنوان کرد.

وی افزود: همچنین پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره‌های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سال‌های گذشته تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کار استان با حضور مسئولان استانی در زاهدان است.

وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حمایت از کالای ایرانی، در هفته کار و کارگر در برخی فروشگاه‌های منتخب کالا‌هایی به طور اقساطی به کارگران عرضه می‌شود.

وی اظهار داشت: جمعیت کارگری سیستان و بلوچستان بیش از ۲۴۰ هزار نفر است که در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول فعالیت هستند که هم اینک بیش از ۱۹۱ هزار نفر از آنان بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اجرای ویژه برنامه های هفته کارگر در سیستان وبلوچستان

نظر شما