شناسهٔ خبر: 25184370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کارگاه‌های تخصصی شهید رجائی خاتم الانبیاء کرمان:

پروژه تقاطع غیرهم سطح آزادی ۸۴ درصد پیشرفت دارد

کرمان - مدیر کارگاه‌های تخصصی شهید رجائی خاتم الانبیاء کرمان از پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادی شهر کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، موسی نجفی عصر سه شنبه در جلسه جمع بندی بازدید استاندار کرمان از پروژهای تقاطع غیرهم سطح شهر کرمان اظهار داشت: پروژه میدان آزادی تاکنون ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: تقاطع های غیرهم سطح ابوذر، راه آهن و هوانیروز هم تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

نجفی با اشاره به اینکه تقاطع ولیعصر ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است، گفت: تقاطع ابوذر کار زیر سازه انجام شده و به اتمام رسیده و امروز بحث فرود عرشه آن در دستور کار است.

و گفت: مجموعه این آمادگی را دارد با مساعدت استاندار و شهردار کرمان بتوانیم با تامین اعتبار مالی تجهیزات از خارج کشور  را خریداری و تجهیزات ان را نصب کنیم.

وی تصریح کرد: در تقاطع هوانیروز آمادگی داریم از هفته آینده  قطعات را شروع به نصب کنیم و قطعات زیادی برای این تقاطع درست و دپو شده و دپوی ما در این زمینه تکمیل شده است.

مدیر کارگاه های تخصصی شهید رجائی خاتم  النبیاء در کرمان بیان داشت: زیر سازه تقاطع راه آهن و صدوقی تمام شده، اما قالب های آن با تقاطع ابوذر مشترک است ابتدا باید قطعات ابوذر به اتمام برسد تا تولید قطعات راه آهن و صدوقی شروع شود.

نجفی با اشاره به اینکه در تقاطع غیرهم سطح امیرکبیر قسمت زیر سازی ۱۰۰ درصد انجام شده است، گفت: در تقاطع امیرکبیر ۳۰ پایه داریم که در قسمت شمالی ۱۳ پایه وجود دارد که کارآنها به طور کامل به اتمام رسیده و در قسمت جنوبی هم مشکل معارضین برق، گاز داریم و با توجه به اینکه شمع ها ریزشی است و سطح آب خیلی بالا است نیاز به انسداد کامل داریم.

نظر شما