شناسهٔ خبر: 25183491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تشکل های دانشجویی افسران عرصه پیشرفت کشور هستند

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه در نشست با اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر افزود: در این راستا ارتقا سطح ذاتی تشکل ها

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه در نشست با اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر افزود: در این راستا ارتقا سطح ذاتی تشکل ها از جهات معرفتی، اخلاقی، علمی، معنوی و بصیرت بسیار مهم است.
وی یادآورشد:دانشجویان و دانشگاه‌ها باید انقلابی باشند و هر روز به انقلابی بودن آنها اضافه شود تا در عرصه پیشرفت نظام موثر واقع شوند.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت:دانشگاه ها به ویژه تشکل های دانشجویی در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران نقشی دانش بنیان و استراتژیک دارند.
وی گفت:تشکل های دانشجویی با نگاه اسلامی، انقلابی و ولایی در صدد حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و ارتقا آنها در دانشگاه و جامعه هستند.
صفایی بوشهری بیان کرد: به همین جهت توجه به دانشگاه بر اساس آموزه های اسلامی و انقلابی و توجه به حوزه خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی نقش بسیار مهم است.
وی باشاره به ضرورت وحدت تشکل های دانشجویی گفت: چنانچه در ساختار سیاسی خود متحد نباشیم موجب ایجاد خلل هایی در نیروهای انقلابی می شود که این امر باعث ایجاد حوزه نفوذ می شود.
صفایی بوشهری اظهارداشت: تمام تشکل ها باید حول محور ولایت و رهبری باشند و در این صورت این منظومه الهی قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی می شود.
وی افزود: نظام فکری دشمنان بر این استوار است که باید انقلاب اسلامی ایران را یا در اسرع وقت یا در یک فرایند زمانی دراز مدت کنترل کنند.
7212/ 6045
انتهای پیام

نظر شما