شناسهٔ خبر: 25182958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیر رادیو ایران به ایرانشهر می رود

ایرانشهر در چهارم اردیبهشت روز رادیو میزبان دکتر جعفر محمدزاده می شود. امروز روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) است و به همین مناسبت هم روز جوان نام گرفته است. از قضا یکی دو روز قبل علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر با سابقه شبکه سه سیما جایش را به یکی از مدیران جوان و دهه شصتی داد؛ علی فروغی مدیر جوانی که پیش از این ریاست مرکز بسیج صدا و سیما را به عهده داشت. شاید همین تلاقی بود که باعث شد دقیق نگاه کنیم و ببینیم که این روزها جوانگرایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و دهه شصتی‌ها دارند جایشان را میان مدیران با تجربه پیدا می‌کنند. نه خودش باور دارد و نه ما، اما شناسنامه‌اش می‌گوید که ششم اردیبهشت امسال، 50 ساله شد. امیر غفارمنش از بازمانده‌های نسل جوانان کمدین مجموعه به یادماندنی «ساعت خوش» و از توانمندترین آنهاست. توانمندی که چندان مجال بروز داشته‌ها و دانسته‌های بازیگری‌اش را نداشته اما همواره قابل قبول ظاهر شده است. غفارمنش را به مناسبت زادروزش به دفتر روزنامه دعوت کردیم و او در این گفت‌وگوی مفصل، پرشور و صادقانه از روزهای جوانه زدن عشق بازیگری در وجودش و امید و آرزوی امروزش برای فردا گفت. همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در اولین هفته اردیبهشت ماه باشید. افسانه بایگان، ستاره دهه 60 سینمای ایران، کارنامه پرباری از ایفای نقش‌های رنگارنگ دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارد. او در تلویزیون هم ایفاگر نقش‌های متفاوت در سریال‌هایی همچون تنهاترین سردار، سربداران، سرنخ، روزهای زندگی، با من بمان، پیامک از دیار باقی، وضعیت سفید، پریا، شوق پرواز، راه طولانی و... بوده است. رادیو، یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌هایی است که وارد ایران شد و تا همین چند سال قبل یکی از محبوب‌ترین رسانه‌هایی بود که صدایش را در همه جا می‌توانستی بشنوی. رسانه ملی ، حق استفاده قانونی از عروسک محبوب جناب خان را خرید. رییس رسانه ملی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان خوزستان ، مردمان نجیب ، مقاوم و رشید این استان و مشکلات آنها تاکید کرد : رسانه ملی آماده است با همه توان درجهت رفع مشکلات مردم استان تلاش کند و هرکاری که بتوانیم برای توسعه خوزستان انجام می دهیم. معاون سیما در حکمی علی فروغی را به سمت «مدیر شبکه سه سیما» منصوب کرد. معاون سیما در حکمی علی اصغر پورمحمدی را به سمت «قائم مقام معاون رئیس سازمان صد

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، در هفتاد و هشتمین سالروز تاسیس رادیو در ایران برنامه ایرانشهر ویژه برنامه ای را با آیتم های متنوع و شنیدنی تقدیم علاقمندان می کند.

در بخشی از این برنامه دکتر جعفر محمد زاده میهمان این برنامه می شود و درباره رادیو و اهمیت آن توضیحاتی را به شنوندگان ارائه می دهد.

برنامه ایرانشهر شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:05 بر روی موج اف ردیف 90 مگاهرتز و ای ام ردیف 558 کیلوهرتز از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما