شناسهٔ خبر: 25182886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذربایجان شرقی| احداث بزرگراه خواجه - ورزقان از مطالبات اصلی مردم ورزقان است

R7887/P1357/S6,47/CT11

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: احداث بزرگراه خواجه - ورزقان یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود مهدوی عصر امروز امروز در جلسه شورای اداری ورزقان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد اظهار داشت: ورزقان دارای معادن مس، طلا و آهن است و معدنی‌ترین شهرستان در شمال غرب کشور است، ولی باتوجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان هنوز چهره محرومیت به خود گرفته است و امیدواریم گشایشی بر این مشکلات انجام شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان ورزقان راه ارتباطی بین تبریز -ورزقان بود که به همت مسئولان و مجتمع مس سونگون برنامه ریزی‌ها و هزینه‌هایی شد و درخواست مردم این است که این بزرگراه زودتر به بهره برداری برسد.

امام جمعه ورزقان خاطر نشان کرد: متأسفانه بعضی از فازهای بزرگراه خواجه – ورزقان هنوز کاری صورت نگرفته که تکمیل این بزرگراه از مطالبات مردم شهرستان بوده و امیدواریم آنها هم محقق شوند زیرا اگر راه این شهرستان حل شود چندین برابر می‌تواند عامل توسعه داشته باشد و همانطور که استاندار هم اعلام کردند قرار است قضیه راه آهن در این منطقه اتفاق بیفتد که این نوید خوبی برای مردم منطقه ورزقان است.

مهدوی با بیان اینکه شهرستان ورزقان از ظرفیت کشاورزی بالایی برخوردار است ابراز کرد: ورزقان قطب تولید عدس در استان بوده ولی متأسفانه در زمینه فروش دارای مشکلاتی است و کشاورزان ما شاید از جنبه علمی و صنعتی آگاهی به نسبت جاهای دیگر نباشد و امیدواریم در این زمینه اقداماتی شود و محصول کشاورزی در دست کشاورزان نماند.

امام جمعه ورزقان در پایان تعیین تکلیف تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی که یکی از مشکلات عدیده کشاورزان است که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما