شناسهٔ خبر: 25180893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اندیشکده یقین:

تربیت و پرورش شهدا مهمترین دستاورد کارنامه ۴۰ساله انقلاب است

رودسر-رئیس اندیشکده یقین مهمترین دستاورد کارنامه ۴۰ساله انقلاب اسلامی را تربیت و پرورش شهدا برشمرد و گفت: اسلام تازمانی که چنین افرادی را تربیت می کند زنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی بعدازظهر سه شنبه در نشست انقلاب اسلامی مقدمه اسلام جهانی که مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید انصاری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین دستاورد کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران تربیت و پرورش انسان های بزرگی همانند شهدا است.

وی با بیان اینکه وجود شهدا مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس اسلامی است، افزود: جامعه اسلامی تا زمانی که افرادی همانند شهدا در خود پرورش داده و تربیت می کند دین اسلام زنده می ماند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه اسلام دین انسان سازی بوده و در این زمینه سرآمد همه ادیان است، گفت: اگر درصنعت ، اشتغال و برخی حوزه ها شاهد وجود نقص و مشکل هستیم به دین اسلام ربطی ندارد بلکه وجود چنین وضعیتی برگرفته از عملکرد نادرست ما به عنوان مسئول است.

وی به برخی صحبت ها در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که ناکارآمدی در برخی حوزه ها به اسلام نسبت داده می شود که امری غلط و نادرست است.

عباسی در ادامه با تأکید براینکه پیروزی انقلاب اسلامی بستر ساز بروز برخی انقلاب ها در سطح جهان انقلاب است، تصریح کرد: این انقلاب بستر لازم برای وقوع انقلاب جهانی و ظهور امام زمان (عج) است که می توان شهدای مدافع حرم را شاخصه این بستر سازی برشمرد.

به گفته این مسئول تربیت چنین افرادی محصول و خروجی دین مبین اسلام است و هیچ ایدئولوژی و اعتقادی نمی تواند چنین انسان های تربیت کند.

مسئول اندیشکده یقین در ادامه اظهار کرد: مدیر و مسئولی که در نظام مقدس اسلامی در حوزه مسکن، اشتغال و سایر موارد فعالیت کرده و با کم کاری کرده نظام را ناکارآمد جلوه می دهد از دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران بدتر است.

نظر شما