شناسهٔ خبر: 25180381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فرمانده ناجا:

طرح های امنیت اخلاقی را با قوت دنبال می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه طرح های امنیت اخلاقی پلیس به جد دنبال می شود، گفت : در اجرای مأموریت ها به واسطه "فضاسازی ها" و "هوچی گری ها" کوتاه نمی آییم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با تأکید بر لزوم تداوم طرح های امنیت اخلاقی، اظهارداشت: پلیس حافظ و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب است، هر جا که ارزش های نظام و انقلاب به خطر بیفتد برای صیانت از این ارزش ها آماده هستیم و حتی اگر مورد هجمه واقع شویم، کوتاه نمی آییم.

فرمانده ناجا یادآور شد: در اجرای ماموریت ها همواره بر آموزش نیروها و استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان تاکید داریم و از نیروهایی که بر مبنای وظایف قانونی ایفای نقش می کنند حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود هستیم و فارغ از مصلحت اندیشی های جناحی عمل می کنیم، تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت اخلاقی را با قوت دنبال می کنیم و باید این طرح ها؛ با برنامه، مستمر، مقتدرانه و هوشمندانه اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در اجرای مأموریت ها به واسطه فضاسازی ها و هوچی گری ها نه تنها کوتاه نمی آییم بلکه برای ادامه مسیر مصمم تر خواهیم بود.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

نظر شما