شناسهٔ خبر: 25180335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روایت عزیزی از نشست کمیسیون اجتماعی مجلس

مدیرعامل شستا:دارایی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مدیرعامل شستا عنوان کرد که این شرکت از سال ۱۳۶۵ کار خود را با ۲ میلیارد تومان دارایی آغاز کرده که این میزان امروز به ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در نشست امروز گزارش عملکرد شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما به نتیجه نهایی نرسید و مقرر شد تا در یک جلسه دیگر به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در این نشست که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد مدیرعامل شستا به سؤالات و ابهامات و نکته‌نظرات نمایندگان در رابطه با موضوعات مختلف پاسخ داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مدیرعامل شستا در پاسخ به سؤالات نمایندگان عنوان کرد که شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دارای 9 هلدینگ است که 70 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

عزیزی خاطنرشان کرد: مدیرعامل شستا گفت که شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در سال 1365 با 2 میلیارد تومان دارایی کار خود را آغاز کرد که این میزان دارایی به 33 هزار میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما