شناسهٔ خبر: 25179281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| زیر پرچم ولایت‌فقیه راه‌های اساسی برای هدایت جامعه محقق می‌شود

R7854/P1357/S6,62/CT11

استاد حوزه علمیه بیروت گفت: موسساتی با حمایت رژیم آل سعود فعالیت می‌کنند و هدف آن‌ها مقابله با اندیشه‌های اسلامی و تشیع است و وظیفه داریم زیر پرچم ولایت‌فقیه راه‌های اساسی را برای هدایت جامعه اسلامی بر اساس قرآن کریم گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام شفیع جوادی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره قرآن کریم طلاب علوم دینی که سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برگزار شد اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی افراد کمی در زمینه قرآن کریم فعالیت می‌کردند و توجهی به آن نمی‌شد اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و امام راحل توجه ویژه ای به این کتاب الهی شده است.

مدیر معهد المعارف الحکمیه لبنان افزود: به برکت انقلاب اسلامی در کشور لبنان قرآن کریم مورد توجه است و برنامه‌های قرآنی و دینی مناسبی در این کشور برگزار می‌شود، آیات الهی در همه مقاومت‌های حزب الله لبنان ریشه دوانده است.

استاد حوزه علمیه بیروت تصریح کرد: پرچمی که سید حسن نصرالله در جنگ علیه اسرائیل برافراشت اشاره‌ای به آیه قرآن کریم است که مقاومت در برابر کفار با سبب پیروزی مسلمانان می‌شود.

جوادی با بیان اینکه باید زندگی را زیر پرچم قرآن کریم و اهل بیت(ع) ادامه دهیم ادامه داد: امروز در مرحله جدیدی زندگی می‌کنیم که موسساتی با حمایت رژیم آل‌سعود فعالیت می‌کنند و هدف آن‌ها مقابله با اندیشه‌های اسلامی و تشیع است، وظیفه داریم زیر پرچم ولایت‌فقیه راه‌های اساسی را برای هدایت جامعه اسلامی بر اساس قرآن کریم پیش بگیریم.

انتهای پیام/ح

نظر شما