شناسهٔ خبر: 25178363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: یکی از راهکارهای مهم دشمن برای جدایی بین نظام و مردم ایجاد مشکلات اقتصادی با ابزاری چون تحریم است و ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است نه منافع شخصی و سازمانی.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام حسین مهدوی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز رسالت اصلی سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن عنوان کرد و گفت: یکی ازمهمترین اولویت های دشمن ازابتدای انقلاب تاکنون جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است و در این میان مهمترین عامل پیروزی نظام در مقابل فتنه گران و ایادی استکبار حضور موثر مردم برای دفاع از نظام و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم دشمن برای جدایی بین نظام و مردم ایجاد مشکلات اقتصادی با ابزاری چون تحریم است و ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است نه منافع شخصی و سازمانی.

 

 ایشان ادامه داد: ورود سپاه در بسیاری از مسائل اقتصادی و خدماتی برای محرومیت زدایی است و ورود در بحران های مختلف اقتصادی و طبیعی مانند سیل و زلزله از همین قبیل می باشد.

 

مهدوی بیان داشت:در سال ۹۶ در جریان زلزله ۲۱ آبان ماه سرپل ذهاب سپاه تمام ظرفیت خود را یعنی ۳۲ سپاه استانی خود را برای این امر پای کار آورد.

 

وی در پایان گفت: یکی از اولویت‌های سپاه تقویت ارکان نظام، کمک به آنها ، کادر سازی با استفاده ازظرفیت بسیج است نه دخالت در امورمختلف مملکت.  در ضمن در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، امنیتی سپاه با دعوت  نهادهای مسئول و ذی ربط ورود پیدا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما