شناسهٔ خبر: 25178330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کشف بزرگترین محموله هروئین و مورفین تاریخ استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بزرگترین محموله هروئین و مورفینی در استان اصفهان کشف شده است که در تاریخ استان اصفهان بی سابقه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم که در نیروی انتظامی استان اصفهان طراحی شده است قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل است که ماموریت این قرارگاه تجمیع ظرفیت‌های نیروی انتظامی استان برای خدمت موثر در شهرستان‌ها است.

سردار مهدی معصوم بیگی گفت : یکی از موضوعاتی که در سال جاری نیروی انتظامی استان دنبال می‌کند بحث آموزش است. زیرا بخش عمده دزدی توسط سارقان ناشی از موقعیتی است که مردم در اختیار آنها قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی راهبردش، راهبرد امنیت مردم پایه است. هر کجا مردم حضور داشته باشند نیروی انتظامی هم در آن محل حضور خواهد داشت.

معصوم بیگی با بیان اینکه در سال جدید 12 اولویت در استان اصفهان تعریف شده است، افزود: یکی از موضوعات مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین ماه سال جاری در حوزه مواد مخدر بیش از سه هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است که برای استان اصفهان به عنوان یک استان مرکزی آمار قابل توجهی است. بزرگترین محموله هروئین و مورفین در استان اصفهان امسال کشف شده است که در تاریخ استان اصفهان بی سابقه بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته در حادثه‌های جاده‌ای حدود 6 درصد کاهش جان‌باختگان ناشی از تصادف در جاده‌ها را شاهد بوده‌ایم که از میانگین کشوری بهتر است.

 

نظر شما