شناسهٔ خبر: 25178009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موافقت با حضور محمدی و یزدانی در انتخابی تیم ملی

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران علیرغم شکست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

تصمیمات شورای فنی اعلام شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تصمیمات شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد این رقابت ها به این شرح است:

۱) مسابقات انتخابی تیم ملی در مرحله نهایی در اوزان 57 کیلو گرم، 61 کیلو گرم، 74 کیلو گرم، 79 کیلو گرم، 86 کیلو گرم و 125 کیلو گرم برحسب نتایج بدست آمده و مقررات فرآیند انتخابی تیم های ملی برگزار شود.

۲) در وزن 65 کیلو گرم سید احمد محمدی به نفرات دارای مجوز این وزن در مرحله نهایی اضافه می شود. 

۳) در وزن 97 کیلو گرم با توجه به شرایط آسیب دیدگی رضا یزدانی و ضرورت طی شدن دوران نقاهت و توانبخشی نامبرده، وی می تواند در مرحله نهایی رقابت ها انتخابی تیم ملی شرکت کند.

۴) در اوزان 70 و 92 کیلو گرم، به دلیل عدم وجود کشتی گیر دارای شرایط خاص در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی(مدال آوران مسابقات جهانی فرانسه و دارندگان مدال طلا از جهانی امید)، و حضور تمامی مدعیان در مرحله نخست،  ضرورتی به حضور میثم نصیری و محمد جواد ابراهیمی در رقابت های مرحله نهایی نمی باشد.

سایر نفرات دارای مجوز شرکت در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در این دو وزن، به علاوه دو نفر حائز رتبه پنجم از مسابقات مرحله نخست در هریک از دو وزن مذکور، می توانند در مرحله نهایی رقابت ها انتخابی شرکت کنند. نفر برتر این دو وزن در این مسابقات،  به همراه میثم نصیری و جواد ابراهیمی به تورنمنت های بین المللی اعزام و مورد ارزیابی کادر فنی به منظور تعیین نفرات برتر اوزان مذکور،  برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان قرار خواهند گرفت. رقابت های انتخابی تیم ملی در این دو وزن بصورت دوره ای، اما بدون رقابت دو از سه در دیدار فینال برگزار می شود.

مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی 20 و 21 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

نظر شما